quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:52 schreef Mikkass het volgende:
Nja dat is t leuke, zodra je StuFi en OV krijgt, vervalt de kinderbijslag.. Dusja....
Als je dit topic niet had geopend had je alweer 4 minuten aan het werk kunnen zijn..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:52 schreef Mikkass het volgende:
Nja dat is t leuke, zodra je StuFi en OV krijgt, vervalt de kinderbijslag.. Dusja....
Nja je hebt echt niet de enige... We krijgen steeds 2 brieven, 1 voor mn ma en 1 voor mn pa... Ze zijn nieteens gescheiden?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Hijacking het volgende:
ibg stuurt mij een half oerwoud aan papier elk jaar tering lijers
Heb al werk zat.. Ik moet toch wat te klagen hebben!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Als je dit topic niet had geopend had je alweer 4 minuten aan het werk kunnen zijn..
dus, ga werk zoeken joh!
Tip: in de 51 controleren ze nauwelijks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef GlazenKaak het volgende:
Ja echt he, ik ben 17 en moet elke dag een half uur fietsen naar de VU terwijl er een supergoeie metroverbinding is..dan kan ik wel 2 maanden lang strippenkaarten kopen maar dat loopt echt op in de kosten hooren m'n ouders gebruiken de kinderbijslag niet voor mij
![]()
Nou en, wou je je ouders ook nog het enige voordeel van kinderen hebben ontnemen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef GlazenKaak het volgende:
en m'n ouders gebruiken de kinderbijslag niet voor mij![]()
Zeker niet helemaal waar.. Ze kunnen er zeker wat aan doen dat er veels te veel papier verzonden word, aan onnuttige berichten (die trouwens ook in 1 enveloppe kunnen - heb al een paar keer op 1 dag 3 brieven van IBG gekregen!!!!) En het wordt inderdaad allemaal in DH besloten. Maar IBG betaalt mij uit, dus is het toch niet meer dan logisch dat ik over IBG klaag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:44 schreef MREn het volgende:
Onterecht topic, de IBG keert alleen maar uit, beslissing wordt in Den Haag genomen.
idd plus nog een s 3bevestigingsbrievenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Leuk ook dat ze ieder jaar weer gegevens van je moeten hebben die ze allang hebben![]()
Afschieten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:43 schreef Ici-Paris het volgende:
K moet nog bericht krijgen over mn aanvullende beurs! Kunnen die lui niet ff opschieten!
maar t lucht wel opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Afschieten?
Ik vrees dat dat niet gaat helpen
Je kan beter je halve klas afknallen, Hmm... jah. Like eerhm ''Thats gonna solve your problem''quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je kan beter je halve klas afknallen, Hmm... jah. Like eerhm ''Thats gonna solve your problem''![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:53 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
jij bent cker zo n knulletje dat altijd werd gepest , overal waar je was?
Maakt niet uit, als ze achter lopen met verwerken, krijg je gewoon met terugwerkende kracht het verschil alsnog uitbetaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:43 schreef Ici-Paris het volgende:
K moet nog bericht krijgen over mn aanvullende beurs! Kunnen die lui niet ff opschieten!
ja, weet ik , maar ik wil het graag nu weten ben nieuwsgierigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:40 schreef MREn het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze achter lopen met verwerken, krijg je gewoon met terugwerkende kracht het verschil alsnog uitbetaald.
n00bquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Ici-Paris het volgende:
ja, weet ik , maar ik wil het graag nu weten ben nieuwsgierigmn eerste jaar he
Ja, tegen een studie-n00b.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:05 schreef Ici-Paris het volgende:
weetje wel tegen wie je het hebt?
tuurlijk 100 km per dag fietsenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef Shitonya het volgende:
zeiken om niks.. je ouders krijgen nog kinderbijslag, dus die kunnen prima je lesgeld en boeken betalen. En tot die tijd lekker fietsen. Kun je die onnodige frustratie eruit fietsen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |