Het geldt voor alle woningcorporaties in Nederland.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef Hijacking het volgende:
jah idd voor die paar woonhuizen in ede mogen ze wel minder besteden aan probleem wijken , gezondheidszorg , onderwijs !!!
neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het geldt voor alle woningcorporaties in Nederland.
Over 5 minute ga ik boave ligge sloapequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 07:27 schreef Dibble het volgende:
Beetje respect voor die mensen okay! Ze werken 8 uur lang in een fabriek voor een schamele loontje en doen al het zware werk.Kutfokkertjes kunnen dat natuurlijk niet begrijpen achter hun pc![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 07:27 schreef Dibble het volgende:
Beetje respect voor die mensen okay! Ze werken 8 uur lang in een fabriek voor een schamele loontje en doen al het zware werk.Kutfokkertjes kunnen dat natuurlijk niet begrijpen achter hun pc![]()
zwaar werk hoor, allemaal op naam enzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
ja hoor![]()
vooral die keeskankerkachel werkt de longen uit zijn lijf elke dag
hadden jullie vroeger niet zo'n hele aardige clown die erg goed was met kinderenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:01 schreef Poekel het volgende:
Ik woon in Oude Pekela. Neerlands grootste achterstandswijk op papier. En je merkt er niets van.
Huilie.
ingeschreven voor wat? woningbouwvereniging?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:50 schreef tralalala het volgende:
En in 2008 moeten wij ook nog eens gaan betalen om ingeschreven te blijven![]()
Ben benieuwd hoe duur dat geintje gaat kosten
Ja. En hangouderen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hadden jullie vroeger niet zo'n hele aardige clown die erg goed was met kinderen_!
Jepquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:03 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ingeschreven voor wat? woningbouwvereniging?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hadden jullie vroeger niet zo'n hele aardige clown die erg goed was met kinderen_!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Over 5 minute ga ik boave ligge sloape
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |