Word je eten niet heel erg goor met de van dale als kookboek ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:03 schreef tonja het volgende:
Volgens de dikke Van Dale:
''Nee hoor, het staat niet in de Van Dale''quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:03 schreef tonja het volgende:
satésaus
sa·té·saus
/satesAus/, /sAtesAus/
de
1
·
pindasaus
1
·
saus van gemalen pinda’s met o.a. ketjap en sambal als ingrediënten
Link?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:03 schreef tonja het volgende:
satésaus
sa·té·saus
/satesAus/, /sAtesAus/
de
1
·
pindasaus
1
·
saus van gemalen pinda’s met o.a. ketjap en sambal als ingrediënten
Van Dalequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Link?
Ik zie het niet bij http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/
Ik kan natuurlijk ook vanalles verzinnen en gaan typen. Dus: bron?
Edit: laat maar, ik zit weer onzin te lullenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:40 schreef nr.126 het volgende:
Ik heb in Indonesie nog nooit saus over m'n sate gehad.
Dat doen ze alleen bij Mora en die Toko om de hoek.
Gemaakt van pinda's
Pindasaus dus!
Dat is toch paardenworst (met of zonder tussen -n-?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef Farenji het volgende:
Satesaus, dat kunnen alleen hollandse boeren verzinnen. Dezelfde mongolen die met juweeltjes als "boterhamworst" zijn komen aanzetten.
"Boterhamworst" of erger nog: "snijworst" is net zo volslagen debiel woord als "leesboek" of "schietpistool" of "luistermuziek". OF satesaus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dat is toch paardenworst (met of zonder tussen -n-?) Verder toch niks mis met dat woord?
Twintig mensen zeggen dat het pindasaus is, posten een link en copy pasten van van dale.nl en dan is er 1 iemand met een exotisch kookboek oid die ff wat neer komt plempen en dan heb jij daardoor meteen gelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Nee hoor, het staat niet in de Van Dale''!
En een prentenboek dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
"Boterhamworst" of erger nog: "snijworst" is net zo volslagen debiel woord als "leesboek" of "schietpistool" of "luistermuziek". OF satesaus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |