Aan die kikker ze kont?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef Yestuuur het volgende:
zo dus (de satésaus zit onderaan):
[afbeelding]
frituurn00bquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
curry hoort er niet eens bij gek.
Sate+mayo+uien
FrituurNoobquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Sate+mayo+uien
N00b.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Sate+mayo+uien
De volgende keer gewoon duidelijk zijn als je zoiets bestelt op een plek waar je het nooit eerder hebt besteld.quote:Patatje oorlog
Patatje oorlog verschilt per regio, kan zijn:
a) friet met pindasaus en mayonaise, naar keuze nog aangevuld met rauwe (gesnipperde) uitjes.
b) friet met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
c) friet met mayonaise, pindasaus, currysaus en rauwe (gesnipperde) uitjes, maar zonder ketchup.
In België is een "Patatje oorlog" frites met mayonaise, (curry)ketchup en (gesnipperde) uitjes.
Ra ra, wat klopt hier niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:47 schreef Whatashockr het volgende:
Kijk bij ons in brabant zit er curry bij een patat oorlog.
ja, en dat dat gewoon veel lekkerder is !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:47 schreef Whatashockr het volgende:
Kijk bij ons in brabant zit er curry bij een patat oorlog.
Dat wil je gewoon zeggen dus ZEG dat dan gewoon ipv er zo omheen te lullen![]()
Nee, dat is een patatje Flip. Althans, in Den Haag e.o.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef viezerdt het volgende:
weird shit, dacht dat het mayo pinda was.
Ja, dat herken ik wel, ik moet er ook steeds bij zeggen dat ik toch echt ketchup wil en geen curry. Curry is de standaard gewordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef viezerdt het volgende:
weird shit, dacht dat het mayo pinda was. net als dat ik tegenwoordig frikandel met ketchup en mayo moet zeggen, omdat er zoveel mensen curry vreten
ja, voor randstadhomo's wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef Fastmatti het volgende:
Het is PATAT!!!1!!1!!1!!!!!
Jij bent gewoon een jaloerse, onderontwikkelde boerenknulquote:
anders zouden de posts niet meer kloppen vandaarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |