quote:
Op maandag 10 september 2007 09:08 schreef Ticootje het volgende:Ze heeft ook wel eens een beter figuur gehad, maar ja dat was voordat ze 2 kinderen op de wereld had gezet. Maar dan nog, ik vind haar buik echt niet mooi, kan ze dat niet gewoon bedekken. Er is toch geen man meer op deze aarde die erop zou willen??
En ze heeft nogal een plamuurlaag op dr gezicht, zonde...
nou, dat vind ik echt overdreven, niets mis met dat figuur, hooguit voor de liefhebbers van superslank een kilootje of 5 max teveel.
het is niet haar lijf wat het probleem is, integendeel dat ziet er beter uit dan heel wat andere dames die je op het strand ziet paraderen, ja, ook jonge dames zoals zij.
het is die matige performance, om het maar aardig te zeggen, de complete desinteresse, geen enkele moeite doend om er iets meer van te maken dan een Idols performance tussen de schuifdeuren, ondanks de professionele dansers.
ze lijkt idd te wankelen af en toe, is ws daarom niet al te fanatiek met de danspasjes, en ze doet geen enkele moeite om te 'zingen' , en dat is voor de oprechte fans best lullig, denk ik zo, het zal mij verder een biet zijn... ik twijfel nog of ik medelijden moet hebben met haar, vooraf zo opgeblazen dit optreden, ze zou ons wel even wat laten zien, en dan krijg je dit, met alle reacties van dien in de pers....
overigens, die standup tante, als ze idd grapjes heeft lopen maken over de kids, erg laf, gelukkig lees ik dat ook zij niet bepaald een succes was, qua lachsalvo's uit de zaal.
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]