Eens, constant ligt het spel stil en de strafcorner is veel te belangrijk (geworden). Ook dat versieren van strafcorners...bal bij iemand op z'n voet slaan en je hebt er al bijna één.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Tegen Belgie (7-2) 8 goals uit een strafcorner en 1 veldgoal!
Daar gaat het eigenlijk niet om.quote:
Wat is dat voor futuristische AB.quote:
Kameleon all-in-one. Hier ook liggen. Kk relaxt indeed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is dat voor futuristische AB.
Houden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:56 schreef David Letterman het volgende:
Ik ben het met je eens dat je van het spelletje moet houden...
Vind dat je het overdrijft...dat er te weinig velddoelpunten in wedstrijden zitten ben ik met je eens...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Houden?
Ze hadden gewoon die regels nooit moeten veranderen. Tis nu alleen een kwestie van strafcorners uitlokken
Hoezo nu alleenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Houden?
Ze hadden gewoon die regels nooit moeten veranderen. Tis nu alleen een kwestie van strafcorners uitlokken
Futuristisch? Een tweekleurig touchscreen???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kameleon all-in-one. Hier ook liggen. Kk relaxt indeed.
Klik
Lekkere oma heb je danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wie is die lelijke graftak dan? Mijn oma is nog mooier!![]()
Fatima is een hele gewone naam hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lekkere oma heb je dan![]()
Zij is gewoon lekker, alleen der naam is raar![]()
Voor iemand met een hoofddoek om wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fatima is een hele gewone naam hoor!
Hoe dom ben jij? Je begrijpt niet de oorsprong van de naam Fatima? Of heb je je oogklepjes nog niet af gedaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor iemand met een hoofddoek om wel ja( ik vind het gewoon dom punt geen discussie erover)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |