abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202162
Na een maandje BB heb ik nou toch wel zoiets dat ik iedereen irritant begin te vinden.. de 1 wat meer als de andere maar ik heb niet echt een favoriet.
Mijn laatste hoop Ruud zakte vandaag definitief door het ijs door een Limboversie te dansen op Madonna...(Veronica..als die radio daar niet mag staan, HAAL HEM DAN WEG !!!) Eigenlijk beginnen ze stuk voor stuk al aardig te flippen..

hmm let's make the irri top 8 :

1.Mona
2.Sabine
3.Bart
4.Bianca
5.Karin
6.Willem
7.Maurice
8.Ruud

[Dit bericht is gewijzigd door WaStEd (Datum 18 Oktober 1999).]

too much is not enough....
pi_202163
Zelfs jij gaat "flippen"
Ik wist niet dat er 2 Willems in zaten ?????
Van alles is weer waardeloos

maandag 18 oktober 1999 @ 00:54:00 #3
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_202164
Wel, je lijstje begrijp ik niet helemaal -of is 6. en 8. een grapje-, maar dit is de mijne:
1. Sabine
2. Mona en Bart ex aequo
4. Karin
5. Maurice
6. Bianca
7. Ruud
8. Willem
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_202165
Leuk idee..

1.Sabine
2.Mona
3.Bart
4.Ruud
5.Karin
6.Maurice
7.Bianca
8.Willem

maandag 18 oktober 1999 @ 01:04:00 #5
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_202166
We zijn het redelijk eens tot nu toe... Zouden wij een representatieve afspiegeling van het Nederlandse volk zijn?
Meer top-8-en graag!
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_202167
Irritatie; geprikkeldheid;prikkeling;branderigheid

Om te zeggen dat ik van die BB'ers spontaan een prikkeling krijg...nou nee...ik krijg meer een "vreetbui" gevoel ten opzichte van Mona met Bart krijg ik het "lekkere knul" gevoel bij Sabine krijg ik het "rot op" gevoel bij Ruud krijg ik het "vader" gevoel bij Willem het "Joop Braakhekke" gevoel bij Maurice het "fitness" gevoel bij karin het "aandachts" gevoel en bij Bianca het "zal ik wel of niet een tatoeage zetten" gevoel.

Aan mijn gevoel zal het dus niet aan liggen...de prikkelingen..uh ja mijn gevoel word geprikkeld dus zo gevoelloos ben ik dus ook al weer niet...pfff soms zou ik willen dat ik gewoon glazenwasser was geworden

Mijn stemlijst:

1. Mona
2. Mona
3. Mona
4. Mona
5. Mona
6. Mona
7. Mona
8. Mona want...
de stand in de Bio-industrie:
van f.96,- voer maakt zo'n varken toch al
snel f. 670,- vlees.

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_202168
dus Mona moet eruit omdat ze dik is ??

hmm kan wel een paar betere argumenten verzinnen Pricilla

too much is not enough....
pi_202169
Hier even mijn lijstje:

op graad van irritatie, 1=meest, 8=minst.

1. Sabine (Met kop en schouders)
2. Mona (Verdient het echter wel om als eerste eruit te gaan)
3. Bart (Alliantie met Bientje doet hem geen goed in mijn irri-top8)
4. Ruud (Als hij stopt met dat gejengel op die gitaar zal hij flink dalen in mijn lijstje)
5. Maurice (Weinig inbreng, balanceert op het randje van irritatieopwekking)
6. Bianca (Wat stelt die tattoo toch voor?)
7. Karin (Kan soms irri zijn, maar dan toch op een geinige manier!)
8. Willem (Is naar mijn mening de enige in huize BB die enigszins zichzelf is)

[Dit bericht is gewijzigd door P-Syko (Datum 18 Oktober 1999).]

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
pi_202170
Ok komtie:

1. Mona (er zijn te veel redenen om op te noemen)
2. Karin (echt heel irritant, betweterig, en flauw)
3. Ruud (na "baanbrekende" en "schokkende" geluid- en beeldmateriaal van de eerste weken, komt iedereen erachter wat sommigen al wisten: Ruud is een dom-blondje dat niets toevoegt, en zijn aaibaarheidsfactor speelt niet meer zo mee omdat iedereen een ander knuffelbeest heeft gevonden)
4. Maurice (een beetje leeg figuur, voegt niets toe, maar irriteert daarom ook niet zo snel)
5. Sabien (niet bijster intelligent, en speelt misschien wel met de gevoelens van Bart, maar ik vind haar (nog) wel interessant. Deels omdat ze zo verwent en gemeen is en deels omdat zij ook degen is die KArin terecht wees)
6. Bart (stijg in achting, wordt wat rustiger, minpunt blijft zijn "ik-loop-mijn-pik-achterna" gedrag)
7. Bianca (is gewoon ok, tenzij ze zo paranoia doet en wanneer ze niet te veel omgaat met Karin)
8. Willem (Willem rules, behalve natuurlijk zijn ietwat ongenuanceerde opmerking van gisteren)

Dit is hem nu ff. Wel aan verandering onderhevig

pi_202171
quote:
op 10-18-1999 om 12:25 PM schreef Beeezzz het volgende:
...omdat zij ook degen is die KArin terecht wees...

Leuke woordspeling, als het zo bedoelt (en geen typefout) is!

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
pi_202172
1) Sabientje (verwend,achterbaks)
2) Mona (lijkt me duidelijk)
3) Bart (Naief, beterweter)
4) Ruud, Willem, Maurice, Bianca en Karin (zijn toch mijn favorietjes, maakt onderling niet zoveel uit, hebben zo hun goede en slechte eigenschappen)
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_202173
Voor de volledigheid hier mij bijdrage, in aflopende mate van irritatie:

1) Sabine (ware aard van de verwende prinses komt naar boven)
2) Mona (dat aaaaaaaaaaaaaademen en roddelen op basis van verouderde informatie)
3) Bart (emotioneel onvolgroeide guppekop)
4) Maurice (grijze muis)
5) Karin (mwa neutraal)
6) Bianca (enorm gegroeid)
7) Ruud (gevaar dat 'gewoonheid' een rol gaat worden)
8) Willem (is als een diesel, had opstart problemen, maar loopt nu als een trein)

Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_202174
quote:
op 10-18-1999 om 12:38 PM schreef P-Syko het volgende:
Leuke woordspeling, als het zo bedoelt (en geen typefout) is!

Sorry p, helaas gewoon een typo

pi_202175
Mijn irritatie top 8, zoals gebruikelijk in aflopende volgorde

1 Sabine (verwend kreng, stelt hogere eisen aan een aander dan aan zichzelf)
2 Bart (loopt dom achter Sabine aan, heeft niks in de gaten. Zal leuker worden als Sabine eruit wordt geflikkerd)
3 Mona (ik kan niet zingen maar laat het tenminste)
4 Maurice (je moet er ff op gaan letten, maar dan komt zijn niets-zeggendheid je de strot uit)
5 Ruud (het personage is zo langzamerhand wel bekend, erg voorspelbaar)
6 Karin (kan met lekker scherpe opmerkingen aankomen, helaas niet begrepen door S&M)
7 Bianca (heeft haar buien, maar altijd wel leuk om naar te kijken)
8 Willem (zou iets minder moeten meelullen met de anderen, maar is nu wel los. Begint zelfs de leukste opmerkingen te maken)

Dat was het dan

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_202176
Votemaster,

zou je misschien ook de irritatie top 8 bij kunnen gaan houden. Krijgen we weer een goede afspiegeling van de mening van het FOK-publiek

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_202177
Irritatie-top 8:
1 Ruud (ik word gek van die half dichtgeknepen oogjes)
2 Mona (ik word gek van haar intense domheid)
3 Karin (ik word gek van haar kinderachtige humor)
4 Bianca (ik word gek van haar huis- tuin- en keukenwijsheden)
5 Bart (ik word gek van zijn (overigens steeds meer mislukte) macho-houding)
6 Sabine (ik word gek van die valse blik in haar ogen)
7 Willem (ik word gek van dat gekook)
8 Maurice (hoe kan iemand nu irriteren als hij nooit iets zegt?)

Overigens zou ik met stemmen een volkomen ander rijtje hebben, want wat is er nu leuker dan je irriteren, terwijl je het onderwerp van je irritaie gewoon uit kunt zetten?

*SAM*

pi_202178
Mijn top 10:

1. Sabine.
2. Mona.
3. Bart.
4. Karin mag die daarin.
5. Bianca. (Of moet 'ie hierin?)
6. Maurice.
7. Ruud.
8. Willem
9. Rolf Wouters.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_202179
Alrighty, de IRRI top 8 van vandaag!

1- Ruud, met stip naar een. Godverdikkie zeg joh, he. ik wordt hier wel zo enorm flauw van. Deze buldozer zonder stuur heeft nog minder sympathie dan Sabien.
2- Sabien, gezakt van een. Dat ze gezakt is heeft ze meer aan Ruud te danken dan aan haarzelf. Wat was ze toch lekker geschrokken vanmiddag. Genieten optima forma. Eindelijk wordt zij ook eens behandeld zoals zij anderen behandeld. <zie Bart>
3- Karin, van twee naar drie. Op het moment houdt ze wijselijk haar mond. jammer dat ze een beetje fout reageerde toen sabien haar aanviel. En het verhaal over haar ziekte vond ik nou ook niet zo nodig.
4- Bart Zielig he? Hij is erg stil geworden vanmiddag, en toch heb ik het een beetje met um te doen. Meegenomen dat hij vrij stil is (net als Maurice) irriteerd hij me nog niet echt.
5- Mona, stationair op vijf. Op zich valt ze me steeds meer mee, alhoewel ik nog steeds niet eerlijk vind dat ze aanspraak kan maken op de 250k. Vandaar dat ze van mij ook niet mag winnen. maar het gaat om het irritatiegehalte hiero, dus dat terzijde. Ze heb wel meer humor dan die Tara had, dus dat spreekt dan weer voor haar.
6- Maurice. Maurice is geen verkeerde! Hij is heel slim door vooral zijn mond te houden. Op zich wel goed ook, anders zou hij grof stigen in het irri parade. Ik denk dat hij nog wel enkele ronden overleeft!
7- Bianca. Prima bezig meid! Laat zich zien en staat voor wie ze is. Geeft toe wie ze is en haar onvolkomendheden. Durft met de billen bloot haar emoties te tonen.
8- the one and only WILLEM!! Tja Willem is gewoon supercool en gaat winnen!

*** I have this condition ***
  maandag 18 oktober 1999 @ 19:44:00 #19
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_202180
Ik raak een beetje geirriteerd van mensen die zich hier irriteren...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_202181
Mijn lijstje, hoewel dat heel snel weer kan veranderen:

1. Mona. Laat haar alsjeblieft NOOIT meer zingen..
2. Sabine, duidelijk lijkt me.
3. Ruud, omdat hij denkt dat hij goed gitaar kan spelen en voortdurend domme dingen zegt.
4. Bart, omdat hij zo'n sukkelaar is.
5. Bianca. Ze is wel slim (in vergelijking met de rest dan) maar zeikt heel de tijd over ethiek e.d.
6. Karin
7. Maurice
8. Willem

pi_202182
Kort, maar krachtig:

1 t/m 7; iedereen behalve WILLUMPIEIEIE!!!

Maarre, wat vind je er zelluf van?

Hij verdient de 250!

pi_202183
P.s: JAYTAPH, leuke verandering!
pi_202184
Bonsoir! Onze irritatielijst ziet er - heel gek - toch wat anders uit dan die van de meesten. Wij zijn sensatie-kijkers, vrezen we, maar we zijn inmiddels onder behandeling van een acupuncturist. Enfin:

1 MAURICE (gaaaaaaaa-haaaaa-haaap)
2 MONA (meer een radio-type)
3 KARIN (type vrouw waar wij eng van dromen, óók na het zien van The Blair Whitch Project)
4 RUUD (vieze man)
5 WILLEM (niks mis mee)
6 BART (schat van een knul, zou onze moeder zeggen)
7 BIANCA (zegt hele diepe dingen, als je tenminste van bullshit houdt)
8 SABINE (niets menselijks is haar vreemd, niets onmenselijks evenmin)

Dus wij hopen dat Sabine wint? Neu, niet speciaal. Boeit niet, eigenlijk. De enige die wij het geld gunnen is Rolf W., die het echt nodig heeft.

Help, er vallen naalden uit onze oren!

Een schizofreen is nooit alleen
pi_202185
OK, hier mijn lijstje:

1. Sabine:
gewoon een enorm simpele trut weggerukt uit haar vertrouwde stamcafeetje waar iedereen tenminste lekker schijnheilig is en haar zooo leuk vind.
2.Maurice:
vind ik een veel te glad mannetje, dat hij op oude vrouwen valt ok, maar dat smerige lachje van hem!!
3. Mona:
simpelweg een dom wijf, daar kan zij niks aan doen, vandaar dat ze niet op 1 staat.
4. Ruud:
moet binnen nu en een heel korte tijd weer met wat leuke uitspraken komen.
5. Karin:
middelmatig.
6. Bart:
Hij blijft de Camel-Trophy man, reiziger, avonturier en hij probeert tenminste serieus van de bil te gaan (potentiele Ruud-uitspraak).
7. Willem:
Mwoah, ja, ja, nou ja.
8. Bianca:
Veruit mijn favoriet (she's made for me),kijkt tenminste kritisch en realistisch om zich heen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')