jawelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:00 schreef DemonRage het volgende:
Je mag een kadavercolonne toch niet doorkruisen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:47 schreef Dibble het volgende:
Ik dus vandaag boodschappen doen, kom ik net uit de supermarkt en moet ik echt letterlijk 3 min langs de kant van de weg staan wachten totdat die vertyfde oudjes langs zijn gefietst.Allemaal natuurlijk met zo'n gare Gaastra unisex jas aan en met fietsen van 3000+ euro, jaha want als je die niet hebt met voorvork vering dan hoor je er niet bij he
![]()
En dan gaan ze ook nog eens langzaam waardoor de al het verkeer in de straat ophouden en daarbij verwachten ze ook nog dat ze voorrang krijgen![]()
Klacht: dagjesmensen die niiks te doen hebben![]()
![]()
![]()
Ze hadden jou gewoon wat meer respect moeten bijbrengen, dan had je nu niets te klagen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:47 schreef Dibble het volgende:
Ik dus vandaag boodschappen doen, kom ik net uit de supermarkt en moet ik echt letterlijk 3 min langs de kant van de weg staan wachten totdat die vertyfde oudjes langs zijn gefietst.Allemaal natuurlijk met zo'n gare Gaastra unisex jas aan en met fietsen van 3000+ euro, jaha want als je die niet hebt met voorvork vering dan hoor je er niet bij he
![]()
En dan gaan ze ook nog eens langzaam waardoor de al het verkeer in de straat ophouden en daarbij verwachten ze ook nog dat ze voorrang krijgen![]()
Klacht: dagjesmensen die niiks te doen hebben![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |