abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52888668
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:03 schreef Andyy het volgende:

[..]

goedzo, braaf
nu de optimized driver voor nvidia aan het downloaden ;p

maar nog een leuk punt.

Op een server waar gebruikers geen mappen mogen verplaatsten of wat dan ook, mappen die alsnog in 1 keer "verdwijnen" en weer ergens anders terug te vinden zijn
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_52889594
andy: updaten van drivers heeft niks geholpen
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_52894108
Was toen computeren. Startte m'n computer ineens opnieuw en mn lamp viel meteen uit.
Verder niets boeiends
  zondag 2 september 2007 @ 17:09:10 #154
78498 classpc
I don't like change
pi_52894531
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:45 schreef Lynx666 het volgende:
Ander "leuk" geval, iets wat nu al zo'n jaar speelt . Het begon met onverklaarbare vastlopers wat steeds weer wees naar een ander stukje hardware. Steeds dat onderdeel van de PC vervangen, wat het geheel weer voor een weekje or so liet werken. Ondertussen is de hele PC nu al 2x met nieuwe onderdelen vervangen, en dezelfde problemen steken nu wederom de kop op. Kost me zo een fortuin...
En de voeding heb je zeker nooit vervangen waardoor er nog steeds die oude in zit uit je vorige verhaal?
Kan zijn dat die je hardware aan het verneuken is met verkeerde voltages e.d.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_52895082
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:09 schreef classpc het volgende:

[..]

En de voeding heb je zeker nooit vervangen waardoor er nog steeds die oude in zit uit je vorige verhaal?
Kan zijn dat die je hardware aan het verneuken is met verkeerde voltages e.d.
Nee, ook die is al 2x vervangen .

Monitor was overigens nog niet vervangen, heb er nu een andere aan gehangen, en we zien wel hoe lang ie het nu goed blijft doen.. .
pi_53276754
schopje
Redacted
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:12:37 #157
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53279917
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:34 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Nee, ook die is al 2x vervangen .

Monitor was overigens nog niet vervangen, heb er nu een andere aan gehangen, en we zien wel hoe lang ie het nu goed blijft doen.. .
Jomanda kom er maar in...

[ Bericht 2% gewijzigd door gebrokenglas op 18-09-2007 20:26:01 ]
How can I make this topic about me?
pi_53305891
mwhoah nieuwe ervarin van mij iets wat me niet totaal vreemd overkomt ,

heb vanmiddag 1geheugen sdram van 512 mb gekocht : mr in de winkel Ja ik weet zeker dat hij op jouwn computer past , je raad het al eenmaal thuis kijk je naar je andere geheugen past het niet.

Helemaal weer terug met de trein van martenshoek naar groningen ( uur verder ongv ) weer in de winkel mr , ik zocht ander geheugen dan dat u mij gegeven heeft...

ik zoek namelijk pc3200 1 gb geheugen , zo gezegd zo gedaan iets bijpinnen en die 512 mb inleveren.

Eenmaal thuis , die 2 Geheugen sdram erin gestopt , ik doe mn pc aan. en hij herstart nadat ik windows xp heb opgestart en net mn w8woord heb ingevuld .

Memtest over mn falende sdram stick heengehaald, om te kijken of alles erop werkt ...... na 40 min, Gigantisch hoeveelheid fouten op een klein stukje ...... zonde .... morgen maar weer inleveren en een nieuwe vragen (kan hem zo inleveren )

Norrod , Krijg tenminste wat ik wil (geheugen leverd vaker problemen op )
Redacted
pi_53307631
Laatst. Ik start WinAmp en wil daarna gaan fokken.
Ik ram de URL in op m'n toetsenbord en.... Kan server niet vinden bla bla.
Ik URL checken, staat er foum.fok.nl. Ow, ja, dom. R overgeslagen.
Ik weer URL in typen, enter, Kan server....
Wederom staat er foum.fok.nl.
Ik langzaam typen: f. o. u. m.... TIK TIK TIK mien-moeke drukt op de r toets.
Niks.
Shift+r en ik zie "R" in m'n adresbalk staan.
Nu snapte ik er niets meer van. Ik toestenbord instellingen bekijken... Niks raars te zien.
Drivers updaten, herstart, Firefox, typen: f. o. r. u.... JOEPIE!! Daar is ie weer!
WinAmp starten, topic lezen, wil reageren, begin te typen... weer geen 'r'.
Hey.. da's vaag. WinAmp sluiten. TIK.. en daar is m'n 'r' weer.
Instellingen van WinAmp bekijken, zie dat de r ingesteld staat als sneltoets. Ik die veranderen, probleem opgelost

Maar blijf t vaag vinden.
pi_53307703
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Jomanda kom er maar in...
Gaarne, want met nieuwe monitor is het allemaal nog even ruk klote bagger.
pi_53307983
dat er allemaal rook achter me pc vandaan kwam..
ik schrok me te pleuris.

wat bleek nou, mijn zelfbouw VU-meter,..(ledjes die op muziek bewegen) maakte kortsluiting in een geluidsdraadje

pc deed het nog gelukkig
Back to the 70's
pi_53308678
Ik klikte laatst op mijn browser, maar in plaats van 1 scherm kreeg ik er wel 40! Hele laptop vast natuurlijk, bah.
pi_53309065
Dat die zo erg vast liep dat de uit knop het zelfs niet meer deed Toen maar de stekker er uit getrokken.
............................
  FOK!fotograaf woensdag 19 september 2007 @ 20:55:26 #164
145146 Andyy
pi_53310472
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:57 schreef sander89 het volgende:
Dat die zo erg vast liep dat de uit knop het zelfs niet meer deed Toen maar de stekker er uit getrokken.
ingedrukt houden deed het niet ?
pi_53310508
Mijn destijds nieuwe computer crashte altijd als ik een spelletje speelde of muziek luisterde of iets dergelijks. Standaard "IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL". Jaren heb ik met dit probleem gezeten, bijna alle onderdelen waren al een keer vervangen, tot ik op het idee kwam de geluidskaart, die ik vlak na aankoop van de computer erin had gedaan, omdat die wat beter met dosspelletjes werkte, eruit te halen en gewoon met de onboard geluidskaart te gaan werken. Sindsdien draait m'n computer als een zonnetje.
-
AMD Athlon die temperaturen van tegen de 90 graden haalde, toch niet crashte. Bleek dat de koeler bijna aansloot op de voeding, en dus niet echt hitte kwijt kon..
-
Was bij mijn oom op bezoek met mijn ouders toen ik nog jong was, jaar of 8. Had een diskette met een spelletje meegenomen en die wilde ik daar spelen, dus ik die diskette erin. Op een gegeven moment crasht de computer, opnieuw opstarten, ik mijn oom erbij halen. Hij begon al wat witjes weg te trekken. Virusscanner zegt: virus gevonden. Hoe het verder precies gegaan is weet ik niet, maar zoals ik het me herinner, opperde de virusscanner de harde schijf te legen om zo van het virus af te komen.. Hoe het ook gegaan is, niet lang nadat ik achter die computer had plaatsgenomen was de hele harde schijf leeg, inclusief 1 of andere catalogus van alle planten in zijn tuin, waar hij maanden over had gedaan om aan te maken... Ik heb die oom toen een paar jaar niet meer gezien
-
In dos:
C:>dir
Het volume in station C heeft geen naam.
Het volumenummer is 78AB-2F8A

Map van C:

01-05-2007 23:24 <DIR> .
01-05-2007 23:24 <DIR> ..
02-08-2007 19:21 <DIR> dos
01-09-2007 14:45 <DIR> wp51
01-09-2007 14:45 <DIR> zooi
08-04-2006 22:05 149 autoexec.bat
08-04-2006 22:05 1.140 command.com
4 bestand(en) 42.822.550 bytes
8 map(pen) 59.023.360 bytes beschikbaar

C:>cd zoou
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

C:>del *.*

oeps

-

Windows 95 - harde schijf comprimeren. Nieuwe partitie die daarvoor gemaakt was stond meteen al bijna vol, vond ik maar raar. Het verborgen bestand van 100en MB's groot kreeg ik niet verwijderd, dus ik naar Dos, opnieuw proberen, en toen lukte het wel, maar al gauw wenste ik dat dat niet het geval was geweest
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_53310509
Voor het eerst toen ik een de bios kwam en zag ik auto staan, zocht ik een woord met 4 letters en maakte er hert van. En toen deed die het niet meer, hahaha..

Don't blame me, i was young.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53310773
Mn TFTscherm...Ik was voor school bezig toen ik opeens BBBZZZT hoorde en toen *PLOP* knalde die uit... Beeldscherm deed het gelijk niet meer.

Bleek die gewoon geploft te zijn. Kon gelijk bij t grofvuil Geen rook ofzo, niks.
pi_53311617
ondertussen mijn probleem nog niet opgelost ....
maar goed vaagheid blijft het leukste
Ik luister NL-Talig
pi_53312533
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef Andyy het volgende:

[..]

ingedrukt houden deed het niet ?
Nee helemaal niks deed het, hield knop 30 sec in maar werkte niet.
............................
pi_53312830
vaag dan zou hij normaal toch stroom moeten onderbreken
Ik luister NL-Talig
pi_53315886
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:56 schreef daReaper het volgende:
Mijn destijds nieuwe computer crashte altijd als ik een spelletje speelde of muziek luisterde of iets dergelijks. Standaard "IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL". Jaren heb ik met dit probleem gezeten, bijna alle onderdelen waren al een keer vervangen, tot ik op het idee kwam de geluidskaart, die ik vlak na aankoop van de computer erin had gedaan, omdat die wat beter met dosspelletjes werkte, eruit te halen en gewoon met de onboard geluidskaart te gaan werken. Sindsdien draait m'n computer als een zonnetje.
Had je je onboard sound wel uitgeschakeld in de BIOS voordat je die andere geluidskaart erin deed?
  woensdag 19 september 2007 @ 23:54:06 #172
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_53316279
Vroeger zat ik weleens op IRC in warez-channels (lang, lang geleden). Dan kwam het nogal eens voor dat je elkaar ging 'bashen'. 1 gozer werd toen zo kwaad op me dat ie dreigde me te gaan DDOS'en. Ik daagde hem uit en zei dat ie z'n gaan mocht, zou 'm toch niet lukken want ik had immers een firewall (zone-alarm) . Het was vervolgens dus wel even slikken toen de internetverbinding er opeens uitlag. M'n pa vroeg later dus ook hoe kwam dat er op 1 dag opeens 1 gig aan data bij was gekomen en de datalimiet bijna was overschreden. Dit alles gebeurde in de beginjaren van kabelinternet waar je nog een echte harde datalimiet had. Klote-nerds ook altijd.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_53316399
Een vriend van me heeft een keer alle letters uit het toetsenbord van een collega gehaald en die op alfabetische volgorde er terug ingezet. Zijn collega is echt een aparte kerel en niet al te snugger, al met al heeft het toch nog vijf minuten gekost voordat hij erachter was wat er aan de hand was...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_53316421
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:36 schreef McNasty het volgende:

[..]

Had je je onboard sound wel uitgeschakeld in de BIOS voordat je die andere geluidskaart erin deed?
Volgens mij wel... Maar het is intussen alweer zo'n 2 jaar geleden dat ik dat ding eruit heb gehaald, dus ik weet het allemaal niet zo precies meer... Maar volgens mij zou dat sowieso ook niet uit moeten maken.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_53317201
Ik krijg het voor elkaar dat als de PC aanstaat en ik even wegloop, en ik weer terugkom, de screensaver in mijn aanwezigheid er vrijwel direct opspringt Blijkbaar time ik onbewust mijn pauzes tot 10 minuten, het is me minstens 6x gebeurd bij verschillende systemen.
url
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')