Blijf dan van dat 110V schakelaartje af dat achterop zitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Er kwam opeens heel veel rook uit m'n voeding, dat was best schrikken
Doet me ergens aan denken:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:17 schreef hamkaastosti het volgende:
2 werkbakken. 1 deed ook dienst als server
ik was met een CAD programma bezig en deed met de kopieer functie wat lijnen kopieren.
collega ramt op ctrl+v en krijgt mijn lijntjes op z'n scherm in word
welke/waarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:35 schreef shifto het volgende:
Ik werk op een ICT helpdesk, praat me niet over rare problemenKut eind-gebruikers ook
![]()
Je aan/uit knoppie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:40 schreef McNasty het volgende:
Ik heb eens een pc in elkaar gezet uit allerlei verschillende gebruikte onderdelen. Ik zette de pc aan en er gebeurde niets behalve de fan die draaide. Ik heb toen steeds een onderdeel vervangen door een andere om te kijken waar het probleem zat. Toen ik uiteindelijk alle hardware vervangen had (en dus in feite een hele andere pc in elkaar gezet had) deed de boel het nog steeds niet.
Kan iemand raden wat het probleem was?
Je voeding al verandert ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:40 schreef McNasty het volgende:
Ik heb eens een pc in elkaar gezet uit allerlei verschillende gebruikte onderdelen. Ik zette de pc aan en er gebeurde niets behalve de fan die draaide. Ik heb toen steeds een onderdeel vervangen door een andere om te kijken waar het probleem zat. Toen ik uiteindelijk alle hardware vervangen had (en dus in feite een hele andere pc in elkaar gezet had) deed de boel het nog steeds niet.
Kan iemand raden wat het probleem was?
Gaat jouw fan dan wel eens draaien? Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:52 schreef Rapaille het volgende:
stekker in het stopcontact
Dat toont dus aan dat Mythbusters niet altijd klopt, want ik heb hetzelde gehad. Een 56x DVD/CD-Rom speler waarin een CD uit elkaar klapte.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:45 schreef Sinat het volgende:
CD-ROM die uit elkaar spatte toen die in mijn cdrom-speler zat. Later bij Myth-buster nog eens geweest waar het zogenaamd een myth was en uiteindelijke conclusie: 'Busted'
Mythbuster hebben het zeker niet altijd goed! Die tests zijn soms ook dubieus met bepaalde aannames.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat toont dus aan dat Mythbusters niet altijd klopt, want ik heb hetzelde gehad. Een 56x DVD/CD-Rom speler waarin een CD uit elkaar klapte.
Bij mij werden ze uitgeprintquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Toen mijn pa voor het eerst word met spellingscontrole had en er rode streepjes onder bepaalde namen kwamen, vroeg ik of die streepjes ook zouden worden uitgeprint.
iets soort gelijks, met dat verschil dat helemaal niets het deed...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik had een gecrashte harde schijf en ging met recovery-software aan de gang. Er kwamen foto's naar boven die ik nog nooit gezien had en er echt niet zelf op gezet had, maar die foto's hadden wel als bestandsnaam leonie.jpg enzo, dus namen die ik ooit (andere) foito's gegeven had.
Dat vond ik wel vaag
(Ik had de schijf nieuw gekocht)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |