Wederom onjuist, er zijn toen heel wat seizoenskaarten ingeleverd. Een transfer van 25 jaar terug is verder niet echt relevant overigens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ene Johan Cruijff jullie nog eens kampioen gemaakt en dat werd ook geaccepteert.
Arnold Scholten en Robbie Witschge werden door jullie toch ook geaccepteerd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.
Maar zal wel aan mij liggen.
Blijft iedereen hier nou maar met tegenvoorbeelden aan komen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Arnold Scholten en Robbie Witschge werden door jullie toch ook geaccepteerd?
Yessssquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijft iedereen hier nou maar met tegenvoorbeelden aan komen?
Natuurlijk, Feyenoord is altijd het afvalemmertje van Ajax geweest (behalve Cruijff dan) van spelers die het niveau van Ajax niet aankonden. Waren ze bij Feyenoord maar wat blij mee (kwaliteitsinjectie).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijft iedereen hier nou maar met tegenvoorbeelden aan komen?
3-1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
feijenoord wordt één keer in de tien jaar kampioen dus ze mogen nog even falen geloof ik
maar goed, Ajax wint nipt van heerenveen denk ik
tis volgens mij beter om hem langzaam te brengen steeds meer minutenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef Beschouw het volgende:
Maduro mag van mij een basisplek hebben. Goede speler.
15 min. siesta...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef denthemen het volgende:
Nou, afwachten, wéér een Spanjaard, nog even en we krijgen tapas in de rust
Is ie al gekocht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef denthemen het volgende:
voor welke positie is ie nou gekocht?
Heb ik wat gemist ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef denthemen het volgende:
voor welke positie is ie nou gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |