er zijn mensen die " bevriende" concurenten toch wel degelijk met een stalen gezicht conculega's durfen te noemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef thedude0 het volgende:
Potentieel kuttopic aangezien hier geen discussie over mogelijk is. Je bent of collega, of concurrent, zo simpel is het.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef thedude0 het volgende:
Potentieel kuttopic aangezien hier geen discussie over mogelijk is. Je bent of collega, of concurrent, zo simpel is het.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef thedude0 het volgende:
Potentieel kuttopic Heyhey!![]()
![]()
aangezien hier geen discussie over mogelijk is dat zeg ik....
Je bent of collega, of concurrent dat zeg ik....
zo simpel is hetja dat zeg ik toch?
Nee, vooral jouw wereld zit zo simpel in elkaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef thedude0 het volgende:
och je zou ze es moeten zien op een beurs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn mensen die " bevriende" concurenten toch wel degelijk met een stalen gezicht conculega's durfen te noemen
Het is zwart of het is wit, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef thedude0 het volgende:
wel dapper, jij loopt met eens mes in je mond rondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och je zou ze es moeten zien op een beurs.
gezellig tegen een uurtje of 5 de gezelligste stand opzoeken (die van ons dus) en dan allemaal aan het bier.
en maar leuk en aardig doen, maar ondertussen
nee die flippen vast met alle liefde elkaars burgertjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het is zwart of het is wit, zo simpel is het.
Ik begrijp uit dit topic dat er geen concurrentiegevoelens zijn onder de hambugerflippers van de Mac?
whehehe ik ben dan ook geen conculegaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel dapper, jij loopt met eens mes in je mond rond![]()
Zo zit de wereld in elkaar ja. Iedereen die beweerd dat dat niet klopt zit gewoon mijn zijn hoofd in z'n eigen aars aangezien hij of zij de waarheid niet aankanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het is zwart of het is wit, zo simpel is het.
you are out of your elementquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:56 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zo zit de wereld in elkaar ja. Iedereen die beweerd dat dat niet klopt zit gewoon mijn zijn hoofd in z'n eigen aars aangezien hij of zij de waarheid niet aankan
Je bent rijk of arm, je bent een mongool of slim, je gaat het maken of niet, etc.
Mensen die in een droomwereld leven moeten gewoon oprotten, ze verneuken de maatschappij met hun onzin. Netzoals hitler, wilders en mao (alledrie even grote debielen met een enorme grafkop).
Ik zit hier op een project met medewerkers die van 4 verschillende detacherings-bedrijven afkomen, alleen de rollen van project- en team-leider worden door "internen" vervuld. Wij werken allemaal zonder aanziens des "moeder-bedrijf" aan de klus, en laten de commerciele vecht-partijen over aan de account-managers (waarvan er een aantal trouwens net zo collegiaal met elkaar omgaan). De mensen van de andere bedrijven zijn dus zowel concurrent als collega, en de term concullega geeft precies de onderlinge verhoudingen aan, en ik bezig die term dus ook. Ze zijn niet alleen collega, ze zijn niet alleen concurrent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef thedude0 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:56 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zo zit de wereld in elkaar ja. Iedereen die beweerd dat dat niet klopt zit gewoon mijn zijn hoofd in z'n eigen aars aangezien hij of zij de waarheid niet aankan
Je bent rijk of arm, je bent een mongool of slim, je gaat het maken of niet, etc.
Mensen die in een droomwereld leven moeten gewoon oprotten, ze verneuken de maatschappij met hun onzin. Netzoals hitler, wilders en mao (alledrie even grote debielen met een enorme grafkop).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |