Vast niet, hij heeft zo'n groot bord voor z'n kop dus..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
Zou die loser zijn 24 uur gaan aanvragen?
maak me gekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
Zou die loser zijn 24 uur gaan aanvragen?
Zou Dennis er zondag nog zijn???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:39 schreef Borga het volgende:
Heeft Dennix al verteld wie hij gaat uitnodigen zondag???
Ook een goede vraag.quote:
Ik zie beeld en heb geluid...Huub verteld aardig de waarheid..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:42 schreef itsme het volgende:
Ik zie dat Huub pontificaal naast Dennis is gaan zitten en dat hun mondjes bewegen![]()
Huub vraagt of het niet eens tijd is dat Dennis los komt....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:47 schreef itsme het volgende:
Enlighten me. Waar hebben Dennis en Huub het over?
Huub 'adviseert' Dennis op zijn eigen sarcastische wijze dat het nu echt tijd wordt om iets te gaan doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:47 schreef itsme het volgende:
Enlighten me. Waar hebben Dennis en Huub het over?
Nog een die in zijn/ haar eigen leugens en goddeljjkheid gelooft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:54 schreef Mokum020 het volgende:
D:"Ik wacht af tot het komt...ik wacht af...ik maak mij er niet druk om".....
H:"Noem 1 situatie waar jij de stoker was"
D:"Ik heb een paar keer zeker lekkere discussies gehad met jou en Lieke........
H: Die je gewonnen hebt?
D: Zeker weten...
Headcasequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:57 schreef Mokum020 het volgende:
H: Ik dacht dat je een vlotte jongen was en geen handcase..."
Dennis heeft geen antwoord...en blijft stil
Hij zoekt zijn dak nog, even wachten dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:58 schreef maril het volgende:
T feit is wel dat hij relax reageerd een ander Brain bv en Huub zelf was allang uit zijn dak gegaan.
Dennis probeert een open gesprek te voeren ?? hou 's op zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:06 schreef Py het volgende:
Huub heeft een komische, maar agressieve manier van discussieren punten maken en statements neerzetten (in dit gesprek).
Dennis (en ook Jaap) probeert een open gesprek te voeren en lijkt daardoor de discussie te verliezen (in dit gesprek).
NIx verliest. ( elk gesprek )quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:06 schreef Py het volgende:
Huub heeft een komische, maar agressieve manier van discussieren punten maken en statements neerzetten (in dit gesprek).
Dennis (en ook Jaap) probeert een open gesprek te voeren en lijkt daardoor de discussie te verliezen (in dit gesprek).
Huub doet waar hij goed in is, discussiëren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:06 schreef Py het volgende:
(in welk gesprek )quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:07 schreef SIRA het volgende:
[..]
Dennis probeert een open gesprek te voeren ?? hou 's op zeg
het enige wat ie kan zeggen is "wacht maar. wacht maar, het komt allemaal nog" oh ja en ook nog
"het gaat je niet lukken jonge"...
Ik zie dat ik weer veel gemist heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:07 schreef SIRA het volgende:
[..]
Dennis probeert een open gesprek te voeren ?? hou 's op zeg
het enige wat ie kan zeggen is "wacht maar. wacht maar, het komt allemaal nog" oh ja en ook nog
"het gaat je niet lukken jonge"...
Het is meer een monoloog aan het worden..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub doet waar hij goed in is, discussiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |