Nee, Dennix snapt er ook niets van, het draait toch allemaal om hem, en zijn gevoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef SiRojK het volgende:
Nix snapt er nog niets van.. Het gaat om het gevoel van een ander, niet of hij liegt of niet liegt... Wat een idioot, hij snapt het gewoon echt niet.. Het punt dat Brian en hem volledig hebben uitgelegd, snapt hij dus echt nog steeds niet
jij bent zo grappigquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet !!
Ook deze discussie heeft Dennis weer met GLANS gewonnen !
Niet alleen Huub, maar ook Brian liet zich deze keer VOLLEDIG kennen !
Hoe kun je dat nu denken? IEDEREEN in de villa heeft geen vertrouwen meer in hem (behalve Jaap een beetje)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet !!
Dat jij een neppe forum acteur bent om de boel een beetje in evenwicht te houden is nu ook duidelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet !!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:23 schreef pullup het volgende:
Brian: " Weet je Dennis, het is net zoals in de voetbal wereld, soms moet je op je hoogtepunt afscheidnemen....en dit is jouw moment om afscheid te nemen"
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef Desii het volgende:
Huub zegt iets tegen Dennix dat hij zijn zonnebril ophoud
Nix: doet gelijk zijn zonnebril af
Huub: goed zo, luister maar naar je baas![]()
*kraak, kraak, kraak*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht op een ijsklontkauwmoment van Dennix en ja hoor, daar is ie al.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Desii het volgende:
Huub: Amanda leuk topje
Amanda: ja, het is alleen wat te groot
Huub: nee Amanda, als je tepels gelijk je neus in floepen, wil niet zeggen dat je topje te groot is
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef EdAtTheBar het volgende:
Waarschijnlijk blijft ie nou net zo lang op die tuinstoel zitten tot er iemand naar hem toe komt.
Dat sowieso, zeker weten. Maar hij heeft wel een D&G bril, dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
Wat zou er nu in Dennis' hoofd rondgaan?
"Ik ben gepownd, 100%'?
Voor de volle 100%quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
Wat zou er nu in Dennis' hoofd rondgaan?
"Ik ben gepownd, 100%'?
Ok, ik geef het toe......ik ben Steven van Otterloo en ik ben ingehuurdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat jij een neppe forum acteur bent om de boel een beetje in evenwicht te houden is nu ook duidelijk.
Broodschrijver?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe......ik ben Steven van Otterloo en ik ben ingehuurd
door Avonne en Gert...............
Dus je bent toch geen alter ego van mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe......ik ben Steven van Otterloo en ik ben ingehuurd
door Avonne en Gert...............
Ja, maar dat wist ik alquote:
Mag ik die logica even niet snappen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:14 schreef milk-shake het volgende:
naadje gaat nog ff niet zwemmen want haar benen zijn nog wit....................
tja onder water worden haar benen niet bruin ...hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik die logica even niet snappen?
Onder water blijven haar benen wit... ???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik die logica even niet snappen?
Nou?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef demins het volgende:
Vroeg Dennis zijn contactpersoon ter spreken?
Waar, wanneer en hoe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef demins het volgende:
Zeg hem maar dat ik even geen tijd hebquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef demins het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |