Laat hem maar nee zeggen, ik ben benieuwd naar zijn motivatie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:55 schreef EdAtTheBar het volgende:
Alstjeblieft denniks zeg NEE!!
Wedden dat die gore laffe hond nu ja zegt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Dennix blokt de stemming, niet te geloven, wat een heldendaad.
Nog een toevoeging: Ze date zondag al met Dimitri, als Ser komt heeft ze 2 dates, dat vindt Dennis niet eerlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Toevoeging: Dennix blokt de stemming omdat ze al een date heeft met Dimitri, dat vond hij de vorige keer toch wel heel erg dat ze met Dimitri het bed in dook.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog een toevoeging: Ze date zondag al met Dimitri, als Ser komt heeft ze 2 dates, dat vindt Dennis niet eerlijk![]()
Dus weet ie hoe dat voor Nadia voelt. ipv te annuleren blokkert ie de stemming voor Nadia. Wat een sukkel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Toevoeging: Dennix blokt de stemming omdat ze al een date heeft met Dimitri, hij vindt het dus dubbelop.
Ik herstelde mezelf alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog een toevoeging: Ze date zondag al met Dimitri, als Ser komt heeft ze 2 dates, dat vindt Dennis niet eerlijk![]()
Ik zit er op te wachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
Zou me niet verbazen als Dennis zijn stem nog verandert....
Baard in de keelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
Zou me niet verbazen als Dennis zijn stem nog verandert....
Hij wil pussy?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef SiRojK het volgende:
Lieke weet met haar std vraag: Nix hoe voel jij je?
Nix met zijn std antwoord: Ja kut natuurlijk
mensen ik genietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef SiRojK het volgende:
Het is gelukt! Nix heeft zich vastgeluld
Hoe, wie, wat, waar???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef SiRojK het volgende:
mooooooiiii, ze hoeven toch niet altijd het moeilijke script aan Huub of Lieke te gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft Dennix wel een verdomd moeilijk script gegeven![]()
Ze hadden toch kunnen weten dat hij dit niet zou redden.
Daarom ben ik ervan overtuigd dat Dennix moet daten, hij kan/mag er niet onderuit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef SiRojK het volgende:
Nix snapt er nog niets van.. Het gaat om het gevoel van een ander, niet of hij liegt of niet liegt... Wat een idioot, hij snapt het gewoon echt niet.. Het punt dat Brian en hem volledig hebben uitgelegd, snapt hij dus echt nog steeds niet
Echt niet !!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef SiRojK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |