Ok, ik geef het toe......ik ben Steven van Otterloo en ik ben ingehuurdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat jij een neppe forum acteur bent om de boel een beetje in evenwicht te houden is nu ook duidelijk.
Broodschrijver?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe......ik ben Steven van Otterloo en ik ben ingehuurd
door Avonne en Gert...............
Dus je bent toch geen alter ego van mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe......ik ben Steven van Otterloo en ik ben ingehuurd
door Avonne en Gert...............
Ja, maar dat wist ik alquote:
Mag ik die logica even niet snappen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:14 schreef milk-shake het volgende:
naadje gaat nog ff niet zwemmen want haar benen zijn nog wit....................
tja onder water worden haar benen niet bruin ...hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik die logica even niet snappen?
Onder water blijven haar benen wit... ???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik die logica even niet snappen?
Nou?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef demins het volgende:
Vroeg Dennis zijn contactpersoon ter spreken?
Waar, wanneer en hoe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef demins het volgende:
Zeg hem maar dat ik even geen tijd hebquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef demins het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |