Ik zag ook al voor me toen ik de TT las dat er iemand met een accu aan de deur kwamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:35 schreef hamkaastosti het volgende:
vraag ze om een proefmonster
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:14 schreef PeZu het volgende:
ik zeg altijd dat ik gratis stroom krijg omdat ik de lijken van opdringerige deur-aan-deur verkopers opstook!!!
Details details!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef Kebab het volgende:
Ik heb er laatst bijna een in elkaar geslagen. Smerige leugenar dat ie was.
Je sloeg er naast?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef Kebab het volgende:
Ik heb er laatst bijna een in elkaar geslagen. Smerige leugenar dat ie was.
Hij deed zich voor als iemand van het (mijn) gasbedrijf en had zo mijn handtekening afgetroggeld. Daarnaast had hij in zijn 'praatje' maar liefst 3 keer glashard gelogen. Later toen ik er achter kwam dat ik een contract had getekend voor een nieuwe stroomleverancier sloeg ik helemaal door. Ik kookte van woede en ging hem achterna. Uiteindelijk niks gebeurt en hem gewoon het contract laten vernietigen, maar ik was echt heel wat jaren niet zo boos geweest. Ik leek op die kerel uit 300, serieusquote:
oxio? this is enecooooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef Kebab het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als iemand van het (mijn) gasbedrijf en had zo mijn handtekening afgetroggeld. Daarnaast had hij in zijn 'praatje' maar liefst 3 keer glashard gelogen. Later toen ik er achter kwam dat ik een contract had getekend voor een nieuwe stroomleverancier sloeg ik helemaal door. Ik kookte van woede en ging hem achterna. Uiteindelijk niks gebeurt en hem gewoon het contract laten vernietigen, maar ik was echt heel wat jaren niet zo boos geweest. Ik leek op die kerel uit 300, serieus
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef Kebab het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als iemand van het (mijn) gasbedrijf en had zo mijn handtekening afgetroggeld. Daarnaast had hij in zijn 'praatje' maar liefst 3 keer glashard gelogen. Later toen ik er achter kwam dat ik een contract had getekend voor een nieuwe stroomleverancier sloeg ik helemaal door. Ik kookte van woede en ging hem achterna. Uiteindelijk niks gebeurt en hem gewoon het contract laten vernietigen, maar ik was echt heel wat jaren niet zo boos geweest. Ik leek op die kerel uit 300, serieus
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
oxio? this is enecoooooooooooooooooooooooooooo_!
Alsof die er wat aan gaan doen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef nikky het volgende:
[..]Wat een misselijk misbaksel zeg!
Heb je dit aangekaart bij zijn "werkgever"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |