Spamquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We hebben net een wii gekocht en proberen via internet die oude spelletjes te downloaden, maar hoe verbind je precies de wii met het internet? Zelfs een internetkabel wil er niet in? Is hier een appart apparaatje voor of?
Alvast bedankt voor de hulp
Draadloos of een adaptor kopenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We hebben net een wii gekocht en proberen via internet die oude spelletjes te downloaden, maar hoe verbind je precies de wii met het internet? Zelfs een internetkabel wil er niet in? Is hier een appart apparaatje voor of?
Alvast bedankt voor de hulp
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
anders reageren jullie allemaal keisnel
Infoquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We hebben wel draadloos internet, maar hoe weet ik of het werkt via de wii?
quote:Buying into Ubisoft's casual range of games is going to fund its hardcore efforts.
August 26, 2007 - The development and subsequent sales success of casual games on Nintendo's Wii and DS is an "extremely profitable" business for Ubisoft, according to the company's CEO Yves Guillemot, who told Reuters at the Games Convention in Leipzig last week that these games help to finance the costly development of games for Microsoft's Xbox 360 and Sony's PlayStation 3.
Guillemot explained that the development of casual games costs anywhere from 1 million euros to 4 million, depending on how many platforms they're being created for. By comparison, a normal Wii game costs about 5 to 10 million euros, while an Xbox 360 or PlayStation 3 one costs from 10 million to 20 million.
Casual games are expected to contribute 20% of Ubisoft's revenue this year, which is up 10% on last year. Meanwhile, the entire games industry is attracting many more customers which are, according to Guillemot, "going to grow the market tremendously. I expect the market to grow by 50 percent in the next four years," he said, concluding, "It's a very exciting time for all the developers and publishers."
En een 9.0 van 1UP...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:19 schreef Nebo het volgende:
Woei, Metroid krijgt een 96 van Gametrailers!
die trouwens 25 euro kost, gelukkig heb ik er 2 uit tokyo mee kunnen nemen voor 10 euro per stukquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Classic Controller prik je in de Wiimote, bij die aansluiting onderaan. Daar zit dan een korte draad tussen, maar voor de rest maak je dan voor de verbinding gebruik van de wiimote, dus je kunt zitten waar je wilt.
Weet niet waar je die 25 euro vandaan haalt, maar ze kosten waar ik kom altijd 19 en niet meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die trouwens 25 euro kost, gelukkig heb ik er 2 uit tokyo mee kunnen nemen voor 10 euro per stuk
Verzuurde fanboyquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:00 schreef depax het volgende:
[..]
Ik hoop dat die extra channels nooit meer weggaan bij je en je wii goed verneukt is.
Ik heb mijn wii ook omgebouwd geef ik toe maar dit soort spellen dien je gewoon te kopen. Punt.
Eigelijk vraag ik me af waarom ik hem omgebouwd heb ik koop toch wat ik leuk vind en wat ik niet leuk vind download ik toch niet.
Maar doe vooral stoer met een spel dat gewoon gekocht dient te worden (score tussen de 9.0 en 9.6)
Dus als we jouw huis leeghalen moeten we ook zeggen dat je een verzuurde fanboy bent en niet moet zeikenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:13 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
* Je doet net alsof zo'n game een of ander heilig product is XD
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:13 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Verzuurde fanboy
En dan zal ik ook maar eventjes melden dat gamestop hem een dag te vroeg had liggen in Amerika
* Je doet net alsof zo'n game een of ander heilig product is XD
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:00 schreef depax het volgende:
[..]
Ik hoop dat die extra channels nooit meer weggaan bij je en je wii goed verneukt is.
Ik heb mijn wii ook omgebouwd geef ik toe maar dit soort spellen dien je gewoon te kopen. Punt.
Eigelijk vraag ik me af waarom ik hem omgebouwd heb ik koop toch wat ik leuk vind en wat ik niet leuk vind download ik toch niet.
Maar doe vooral stoer met een spel dat gewoon gekocht dient te worden (score tussen de 9.0 en 9.6)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |