Mensen wonin in amerika, etc. Lekker boeiend hoe mensen eraan komen. Het is toch een kutspel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:
hoe komt hij aan metroid dan?
Hmm je weet dat je wii in de toekomst gebricked wordt he met deze update die erbij zat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoi. Metroid Prime 3 is super. Succes met wachten, hoor.
Euh, nee hoor kan niet tegen FPS , word ik misselijk van, het was meer een tipquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja dat weten we nu allemaal wel. Je bent gewoon jaloers dat die kaart al zit te spelen en jij thuis de dagen zit af te tellen tot jij ook kan spelen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Euh, nee hoor kan niet tegen FPS , word ik misselijk van, het was meer een tip
Heb m weer aan de praat gekregen, heeft vast te lang stof liggen happen in de kastquote:Op zondag 26 augustus 2007 08:16 schreef De_Brandweer het volgende:
probeer de rode knopjes aan de voorkant van de wii, onder het klepje, en die op je wiimote onder het batterijklepje tegelijk in te drukken.
Ik heb er zo eentje ook. 't is een afgeschermde scartdoos en drukknoppen om te keizen welk signaal wordt doorgegeven. Er zijn er ook zonder knoppen, maar die geven waarschijnlijk storing van de andere apparaten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef Lexie het volgende:
Ik wil mijn Wii-RGBkabel tegelijk met een andere scartstekker aan kunnen sluiten op de tv . Omdat ik geen vrije poorten meer heb in mijn tv zal ik een SCART-verdeeldoos moeten gebruiken. Ik neem aan dat dit een speciale verdeeldoos moet worden die het RGB-signaal fatsoenlijk door kan geven? Waar vind ik die en hoe wordt zo'n speciale genoemd?
Dus dan moet je nog steeds achter de TV in kruipen om een knopje om te zetten? Balenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje ook. 't is een afgeschermde scartdoos en drukknoppen om te keizen welk signaal wordt doorgegeven. Er zijn er ook zonder knoppen, maar die geven waarschijnlijk storing van de andere apparaten.
neen. er zijn geen leuke spelen voor de wii.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:13 schreef k_i_m het volgende:
Zo, dat is lang geleden!.
Ome GdR, zijn er nog spellen die ik absoluut wel/niet moet kopen?
Same. Niet mijn type spel. Verder zijn de reviews er laaiend enthousiast over (GT 9.6, IGN 9.5).quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
Metroid lijkt me echt geen flikker aan....![]()
van MP1 en 2 ook niet boeiend....
Die moet ik nog wel even kopen jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
neen. er zijn geen leuke spelen voor de wii.
heb nu wel meteriod prima binnen maar ok daar verwacht ik niets van.
resident evil is wel best vet. alleen heb geen tijd om m te speulen![]()
Ik hoop dat die extra channels nooit meer weggaan bij je en je wii goed verneukt is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef EvilMarc het volgende:
Metroid 3 is echt vetHet ziet er super uit alleen als je hem op normal zet is hij wel donders makkelijk, je kan haast niet dood
Verder gaat het mikken ook super, alles wat nintendo heeft gezegd over de uitstekende fps controls is waar. Het duurt echter wel eventjes voordat je de controls een beetje onder controle hebt, er zijn veel menu's en je kan veel dingen extra onderzoeken (ik weet niet of dit in de vorige metroids ook was?, niet gespeeld nl). Verder is het tempo goed, de actie is goed, de cinema's zijn redelijk maar in game ziet het er mooier uit
Al met al een top game, mits je van het genre houd.
*Ja, ik heb hem hier liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |