Ja, Metroid Prime demo footage op IGN is dat ook zo.. Dan zie je echter weer de screens, is het weer niet..quote:Op zondag 2 september 2007 15:04 schreef speknek het volgende:
Ik zie heel vaak foeilelijke kartels bij Wii screens, maar op de spelcomputer zelf heb ik er eigenlijk nooit last van.
er zijn verschillende controle modussen en die zijn best leuk.quote:Op zondag 2 september 2007 15:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, Metroid Prime demo footage op IGN is dat ook zo.. Dan zie je echter weer de screens, is het weer niet..![]()
Vond de Need for Speed reeks altijd wel leuk, maar als de game er zo uit ziet als op de screens.. Iemand hier die hem heeft en kan bevestigen of de game wel of niet leuk is..? (en er enigzins uit ziet..?)
Edit: oh, controls zijn wederom ruk..Laat maar weer.. Wacht wel weer op de nieuwe NFS, misschien dat EA dan wel moeite doet de controls op orde te krijgen..
![]()
quote:12830 Total Signatures
13979 Total Signatures
en nu eentje meerquote:Op zondag 2 september 2007 22:44 schreef depax het volgende:
trouwens of het veel zin heeft weet ik niet volgens mij zij capcom tot als een petitie boven de 1000 uitkwam dat ze erna gingen kijken, dat is het dus nu allang.
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?WiiRes5
op het moment van schrijven:
[..]
Cyberia18 die een Wii wil?quote:Op maandag 3 september 2007 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Wii
![]()
Er valt iets te winnen so why not...
Ik verwacht die game pas rond de release van Metroid Prime 3 (Was in Amerika ook zo)quote:Op maandag 3 september 2007 09:56 schreef newguy het volgende:
denk niet echt veel, de wii is nou eenmaal hip en cool en iedereen wil er 1.
ohja first post.
Maar even ontopic, weet iemand waneer super metroid voor de europese VC staat gepland? Zag hem nergens tussen de lijst staan toen ik op de shopping channel keek op de wii van een neef van me.
quote:Op maandag 3 september 2007 09:53 schreef Fliepke het volgende:
Helemaal niks. FOK! wordt niet zo gedomineerd door het geld als onze voornaamste, niet-onafhankelijke, concurrenten
Dat hoef je Fliepke echt niet te vertellen hoorquote:Op maandag 3 september 2007 10:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je denkt dat nintendo dit doet om lief te zijn
Dit is gewoon reclame hoor. Voor 250 euro zoveel reclame is best een goede deal voor nintendo
Fliepke is gewoon zwak voor gadgets van uitgevers, developers en dergelijkequote:Op maandag 3 september 2007 10:33 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat hoef je Fliepke echt niet te vertellen hoor.
quote:Op maandag 3 september 2007 08:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Cyberia18 die een Wii wil?
* wrijft zijn ogen uit
Valt tegen hoorquote:Op maandag 3 september 2007 10:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Fliepke is gewoon zwak voor gadgets van uitgevers, developers en dergelijkeLaat iemand wat geven, dan zakt zo zijn broek naar beneden en zo mogen alles met die jongen doen
Zolang er maar meer gadgets bij zitten voor de kerstprijsvraag
kosten 250 euro ja.. Daadwerkelijke uitgaven zullen op de 150 liggen ofzo? Of hoe duur is het om een wii te produceren?quote:Op maandag 3 september 2007 10:28 schreef disjfa het volgende:
[..]Je denkt dat nintendo dit doet om lief te zijn
Dit is gewoon reclame hoor. Voor 250 euro zoveel reclame is best een goede deal voor nintendo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |