spuit d'r blauw met een spuitbus die prostitueequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:48 schreef hamkaastosti het volgende:
spuit d'r roze met een spuitbus de hoer
Jaaaaa! En dan haar gleuf operatief naar haar rug laten verplaatsen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:48 schreef hamkaastosti het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:48 schreef hamkaastosti het volgende:
Er is niets grappigs aan een vrouw te zien schuddebuiken en knorren tegelijk. Denk er maar aan als je van je stijve leuter af wilt. Suc6 gegarandeerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef Aurelianus het volgende:
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Er is niets grappigs aan een vrouw te zien schuddebuiken en knorren tegelijk. Denk er maar aan als je van je stijve leuter af wilt. Suc6 gegarandeerd.
Hehe Hulde, bracht toch zeker even een glimlach naar vorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:51 schreef hamkaastosti het volgende:
doe [iets] en dan wat [anders] de [scheldwoord]
roflquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Dus als jij je stijve jongeheer aan een vrouw laat zien begint ze te schuddebuiken?
Jaaaa, spuit haar vol met huppelpap die dame van lichte zeden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
spuit d'r blauw met een spuitbus die prostituee
Jij leest wat je wilt lezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Dus als jij je stijve jongeheer aan een vrouw laat zien begint ze te schuddebuiken?
Uiteraard. Dat leest prettiger dan datgene te moeten lezen wat ik niet wil lezen.quote:
Je zou ook kunnen verdwijnen uit het topic, zodat er geen kostbare ruimte verspilt wordt met jouw onzinnige geblaat + dat wij minder hoeven te scrollen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat leest prettiger dan datgene te moeten lezen wat ik niet wil lezen.
Dat heet logica.
Die probeert nog adem te halen via de mond. Via de neus is 10 x erger. En dan grapjes vertellen op niveau van Gerard Joling & Gordon. Van die inkoppers. Dan hard om knorren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:07 schreef Nawien het volgende:
Herkenbaar,
Ik heb een collega en die gaat dan lachen -> Hahahahhhaha, dan gaat hij heel overdreven adem halen -> Hhuuuuuuuuuuuugghhhhh, en dan weer verder lachen.
Hilarisch altijd![]()
Klopt, ware het niet dat "verspild" met een d aan het eind behoort te worden geschreven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen verdwijnen uit het topic, zodat er geen kostbare ruimte verspilt wordt met jouw onzinnige geblaat + dat wij minder hoeven te scrollen.
Ook dát, is logica.
Ja das waar. Via de mond is gewoon grappig. Via de neus is euhm, een beetje smerig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die probeert nog adem te halen via de mond. Via de neus is 10 x erger. En dan grapjes vertellen op niveau van Gerard Joling & Gordon. Van die inkoppers. Dan hard om knorren.
Die collega van je, vast een vrouw met maatje 40 of hoger
Klopt, maar dat doet verder niets af aan de strekking van mijn opmerking. En die staat nog steeds. Sterker nog, jij bevestigd hem even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Klopt, ware het niet dat "verspild" met een d aan het eind behoort te worden geschreven.
...sorry, ik moest even knorrend schuddebuiken. Komt door die misplaatste d in je voorgaande tekst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doet verder niets af aan de strekking van mijn opmerking. En die staat nog steeds. Sterker nog, jij bevestigd hem even.
jij bent gewoon een luie flikker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen verdwijnen uit het topic, zodat er geen kostbare ruimte verspilt wordt met jouw onzinnige geblaat + dat wij minder hoeven te scrollen.
Ook dát, is logica.
Als ik nu nog ergere fouten maak, wordt het je dan teveel en spring je van een flatgebouw af? Zoja, dan weet ik wat mij te doen staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
...sorry, ik moest even knorrend schuddebuiken. Komt door die misplaatste d in je voorgaande tekst.
Maar ik ben gelukkig voor TS geen vrouw, dat scheelt.
Ja, maar ik neuk wel met je moeder.. voorlopig dan, binnenkort inruilen voor een wat jonger exemplaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef Elixabete het volgende:
[..]
jij bent gewoon een luie flikker.
Nee, om mij van een flatgebouw te krijgen moet je wat meer moeite doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als ik nu nog ergere fouten maak, wordt het je dan teveel en spring je van een flatgebouw af? Zoja, dan weet ik wat mij te doen staat.
Lokken met snoepjes en een duwtje geven?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, om mij van een flatgebouw te krijgen moet je wat meer moeite doen.
Thanx 4 the reminder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:21 schreef Spacehamster het volgende:
Zoals Sandra Bullock in Miss Congeniality?
Lachen is idd. gezond. Ik kan wel naar de kapper, uiteindelijk toch is een paar ogen aanmeten en misschien mijn grote bek verbouwen, ik denk dat de collega nog wel aanleiding heeft om 'te lachen'. Probleem is daar dus niet mee opgelost.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef rusketier het volgende:
Lachen is gezond en als je daarbij gaat knorren is helemaal niet erg. Ik vindt dat TS iets aan zijn uiterlijk moet doen, zodat zijn collega geen aanleiding meer heeft om te lachen. Probleem opgelost.
Op dieet en proberen adem te halen door de mond als je lacht. Zou voldoende moeten helpen. Maar nee, het probleem verhelpen met een dure operatie en een buisje van 30 in de luchtpijp. Dat kost de maatschappij geld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:52 schreef rusketier het volgende:
Dan moet je collega een extra ademhalingsgaatje krijgen. Ik stel voor een pvc buisje van rond 30, in de luchtpijp, net onder de adamsappel. Met een beetje geluk raak je de stembanden.
Wie heeft het over een operatie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Op dieet en proberen adem te halen door de mond als je lacht. Zou voldoende moeten helpen. Maar nee, het probleem verhelpen met een dure operatie en een buisje van 30 in de luchtpijp. Dat kost de maatschappij geld.
gewoon keihard haar bek eronder spuiten, als ze dan nog eens gaat knorren dan loopt het zaad haar de neus uit! ROFLS!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef Thrackan het volgende:
Mijn vriendin doet dat ook wel eens, dan lach ik haar uit en gaat ze sip doen. Stopt ze dus met lachen en knorren, werkt prima.
Het is ook zeldzaam, maar de kans om haar eens vol uit te lachen grijp ik toch wel aan hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:21 schreef Devlinsect het volgende:
Je vriendin? Ik zou er niet eens naast kunnen zitten, laat staan op liggen.![]()
Gelukkig een niet te vaak voorkomend iets dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:29 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Het is ook zeldzaam, maar de kans om haar eens vol uit te lachen grijp ik toch wel aan hoor![]()
Ze vindt het zelf ook niet leuk namelijk, en zo leert ze het af d.m.v. het Pavlov-effect...
Enneuh, met knorren haal je adem, dus naar binnen, als ik dr neus vol ejacudinges dan snuift ze zaadook leuk hoor
niks OF, gewoon allebeiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gelukkig een niet te vaak voorkomend iets dus.![]()
Afleren, en snel. Uitlachen en nadoen is de beste methode. Of een pets op haar billetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |