Kan soms zelfs wel een week duren. Heb er nu 8 maar er zijn er in de loop der tijd ook nog een aantal voorbij gekomen. Bij sommigen duurt het weken voor er een nieuwe balans is.
Vooral als het dier erg getraumatiseerd is. Juist van zo'n kat langzaam het vertrouwen winnen is zo bijzonder. Komt vast helemaal goed met die bolle Evert
![]()
Moet zo zelf met mijn oudste poes naar de DA
![]()
Kwam opeens achter de reden dat ze er de laatste tijd zo niet helemaal lekker in haar vel uitziet.
Dik genoeg. Ze eet en drinkt, haar vacht is okay, maar ze is wat stram en er was nog iets waar ik mijn vinger niet op kon leggen. DA laten voelen. Niks gevonden. Nu zelf weer aan het betasten. KOn niks vinden.
Slechte adem heeft ze altijd al gehad, maar nu had ik daar een raar gevoel over. Ze had rare plekken in haar vacht, alsof er een slak overheen was gegaan of alsof ze zich niet goed schoonhield. nu merkte ik ook dat ze wat kwijlde. Nou heeft ze van nature een behoorlijke overbite, dus zo vreemd is dat niet eens.
Gisteravond voelde ik onder haar kin, iets verder doorvoelen dan anders. En ja hoor... dara is het dik. Kon gisteravond niet veel in haar bek zien. Vanochtend gekeken. Speeksel is dikker. Ze wast zichzelf wel, dus daarvan krijgt ze die plekken.
Nu toch maar naar de plaatsvervanger, hoewel ik die niet zo fijn vind
![]()
Mijn eigen DA en de assisstentes kennen mijn dieren en zijn zo vreselijk lief. Deze ken ik van vroeger en daar was ik niet kapot van. maar misschien is er in die praktijk wel wat veranderd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl