Ahh okay, dan ben ik het met je eens, ROC is gewoon bagger, maar ICT niveau 4 heeft echt wel inhoud hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Psies, maar ik doelde ook niet op TI, IT, of al die andere HBO computerklasjes.
En wat was toendertijds? verschil tussen niv 2 - 3 en niv 4 is dat je op 2 -3 basis dingen over ICT krijgt, en op niv 4 een specifieke richting opgaat, hier kun je namelijk keizen uit : Applicatie Beheer / NetwerkBeheer / ICTBeheerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:34 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus ICT Niveau 3 heeft geen inhoud en niveau 4 wel?Toen ik toendertijds op MBO zat en niveau 4 deed, was er echt geen merkbaar verschil, alleen dat wij 2 á 3 weken met de lesstof voorsprong hadden.
Laat mer raden; je woont nog thuis?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef AstroStart het volgende:
Ze hadden studiefinanciering allang moeten afschaffen. Dat is echt gemaakt voor luie honden, die geen zin hebben om te werken naast hun studie en alleen maar willen feesten.
En ja, ik ben student, dus met afschaffing wordt ik ook getroffen.
Nouja, wij ook, en dat stelde ook geen drol voor. Het enige verschil was dat ze in de eerste jaren HalfLife tegen elkaar speelden en in de latere Counterstrike.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:55 schreef Syd het volgende:
En wat was toendertijds? verschil tussen niv 2 - 3 en niv 4 is dat je op 2 -3 basis dingen over ICT krijgt, en op niv 4 een specifieke richting opgaat, hier kun je namelijk keizen uit : Applicatie Beheer / NetwerkBeheer / ICTBeheer
Jha, maar dat heeft echt met je eigen instelling te maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, wij ook, en dat stelde ook geen drol voor. Het enige verschil was dat ze in de eerste jaren HalfLife tegen elkaar speelden en in de latere Counterstrike.
dat zegt alles over de opleiding (mits je hem zo haalt)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Jha, maar dat heeft echt met je eigen instelling te maken.
Dat zegt niks over de opleiding :p
lol nice waar kan ik die halenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
paar van deze jongens gekocht
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:10 schreef Syd het volgende:
[..]
Jij denk volgens mij echt dat ICT gelijk staat aan vuinlisophalen ofniet? ICT komt meer bij kijken dan wat jij hier zit te brabbelen en je vorige reactie![]()
![]()
dus je hebt microsoft certificaat, je hebt novell certificaart, je hebt cisco certificaart ? Linux nog, allemaal gehaald zonder/weinig te leren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]Kom op zeg. Wat denk je nou, dat een ict opleiding god is?
Ik doe zelf ook die opleiding en ik ben het helemaal met nietz eens.
Als je niet met je luie reet van je bureaustoel af komt niet nee. Je lijkt wel zo'n gast uit probleemwijken man "En even een uitkering fixen, want werk is tegenwoordig ook moeilijk te vinden."quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Alleen weekendwerk kan ik doen, maar dat is niet ff 1 2 3 te vinden.
![]()
Als je zelf alles moet betalen en stufi zou afgeschaft worden moet je écht veel uren maken wil je quite draaien...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je niet met je luie reet van je bureaustoel af komt niet nee. Je lijkt wel zo'n gast uit probleemwijken man "En even een uitkering fixen, want werk is tegenwoordig ook moeilijk te vinden."
Overal word geschreeuwd om personeel, in bijna elk productiebedrijf lopen de Polen, Hongaren, Tsjechen etc al rond, en jij kan geen werk vinden? Dat het niet het werk is dat jij meteen leuk vind kan ik me inderdaad voorstellen, maar overal is werk te vinden.
Toen ik overigens een zaterdagbaan zocht afgelopen jaar ben ik met de fiets het industrieterrein opgereden en de productiebedrijven (metaal etc.) afgegaan, en bij de 2e was het al raak, ik kon een week later beginnen. Werk is saai, maar het verdient goed dus ik kan studeren zonder afhankelijk te zijn van mijn stufi (wat ik nu dus allemaal spaar).
kolruyt in turnhout is echt zwaar cheap daar.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Mensen die geld 'stufi' noemen verdienen het per definitie al niet.
Ja totdat: Je straks geen baan vindt en dus naar het GAK mag (of hoe heet dat tegenwoordig), je er achter komt dat je met je startsalaris in aanmerking komt voor huursubsidie, je eerste eigen huisje koopt en een VT-formulier invult etc. etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:57 schreef snowwie2 het volgende:
En het geld staat erop!
Na 4 jaar wordt dit de laatste donatie door de overheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |