Waarom maak je je geld niet gewoon over naar je spaarrekening als het binnen is ipv een dag ervoor?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd
en ik werk gewoon hoor, verdien genoeg per maand maar heb gisteren weer een partij geld overgezet naar mijn spaarrekening omdat ik verwachtte dat ik vandaag wel stufi binnen zou hebben.
KUT IB
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het leuk en goed van je dat je zoveel werkt, en dat je zoveel uren kunt draaien. ik kan dat niet. maakt mij dat meteen minder? maakt mij dat lui?
Samequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:57 schreef snowwie2 het volgende:
En het geld staat erop!
Na 4 jaar wordt dit de laatste donatie door de overheid
Auwquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:57 schreef snowwie2 het volgende:
En het geld staat erop!
Na 4 jaar wordt dit de laatste donatie door de overheid
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:49 schreef AstroStart het volgende:
[..]
Kijk mij een zielige reactie geven, omdat ik geen tegenargument heb![]()
DAAR GAAT HET HEEL NIET OVER. STUDENTEN HEBBEN GEWOON MINDER TIJD OM TE WERKEN, GEK HÉ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:50 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het ging over tijdsbesteding. Neem eens een cursusje begrijpend lezen, infantiele Brabo.
Het gros van de studenten zit natuurlijk ook elke dag minimaal 8 uren op school, om vervolgens nog eens 2 uren aan huiswerk te spenderen als ze thuis zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
DAAR GAAT HET HEEL NIET OVER. STUDENTEN HEBBEN GEWOON MINDER TIJD OM TE WERKEN, GEK HÉ?
![]()
Als student heb je vaak niet genoeg tijd om genoeg te werken zodat je ALLES kan betalen. Daarvoor is de stufi bedacht, daar gaat het overquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het gros van de studenten zit natuurlijk ook elke dag minimaal 8 uren op school, om vervolgens nog eens 2 uren aan huiswerk te spenderen als ze thuis zijn.Dream on.
Ehm, ik zit momenteel op stage.. En ja.... vakkenvullen is kutwerk.. Maar ik verdien er wel mijn geld mee..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kom op gozer, je doet ICT en vult vakken. Voor beide richten ze tegenwoordig chimpansees af..
als je een fatsoenlijke studie doet wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het gros van de studenten zit natuurlijk ook elke dag minimaal 8 uren op school, om vervolgens nog eens 2 uren aan huiswerk te spenderen als ze thuis zijn.Dream on.
"rushen" "snel eten"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
BULLSHIT
Ik zit gvd dagelijks van 9 - half 6 op stage.. Vervolgens naar huis rushen en dan ff snel eten.
Dan werken, en normaal heb ik ook nog studie.. Niet zeiken dat het te druk is.
En dan nog iets, ik moet ook alles zelf betalen. Inwoonkosten, verzekering, school alles..
Dusmet je theorie
Yeah, met voldoende tijd om nog eventjes rustig te FOK!en terwijl je links en rechts een netwerkje aan elkaar knoopt en voor helpdeskje speelt. Leer mij die ICT opleidingen kennen, heb er zelf ook doorheen moeten wandelen met twee vingers in m'n neus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:20 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm, ik zit momenteel op stage.. En ja.... vakkenvullen is kutwerk.. Maar ik verdien er wel mijn geld mee..
bij mij staat het er al lang op als ik over 1 ding niet hoef te klagen bij de rabo is het wel de snelheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:46 schreef -Muse- het volgende:
Ik heb ook nog niets binnen :s Ik heb dan wel geen Postbank maar de Rabobank is ook niet de snelste.
ligt misschien aan je lokale vestigingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:49 schreef -Muse- het volgende:
Ik mag ook niet klagen, het overmaken tussen rekeningen gebeurd direct en de service is prima. Alleen zit ik hier nu te wachten op mijn stufi, en dan duurt het altijd erg lang
Jij denk volgens mij echt dat ICT gelijk staat aan vuinlisophalen ofniet? ICT komt meer bij kijken dan wat jij hier zit te brabbelen en je vorige reactiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yeah, met voldoende tijd om nog eventjes rustig te FOK!en terwijl je links en rechts een netwerkje aan elkaar knoopt en voor helpdeskje speelt. Leer mij die ICT opleidingen kennen, heb er zelf ook doorheen moeten wandelen met twee vingers in m'n neus.
Leuk dat je tijd genoeg voor alles hebt, maar spreek alsjeblieft voor jezelf en niet voor mensen die wél met een studie bezig zijn.
Klopt, ik heb het vier jaar gedaan zonder ook maar enig idee te krijgen wat de opleiding of het vakgebied inhoud.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:10 schreef Syd het volgende:
Jij denk volgens mij echt dat ICT gelijk staat aan vuinlisophalen ofniet? ICT komt meer bij kijken dan wat jij hier zit te brabbelen en je vorige reactie![]()
![]()
Welke opleiding en wat voor niveau ? en welke school uiteraad?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het vier jaar gedaan zonder ook maar enig idee te krijgen wat de opleiding of het vakgebied inhoud..
Dan volgde je ook geen opleiding, zeker niveau 2 of 3.quote:zonder ook maar enig idee te krijgen wat de opleiding of het vakgebied inhoud]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:10 schreef Syd het volgende:
[..]
Jij denk volgens mij echt dat ICT gelijk staat aan vuinlisophalen ofniet? ICT komt meer bij kijken dan wat jij hier zit te brabbelen en je vorige reactie![]()
![]()
Dat stelt dat hij kennis van zaken heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yeah, met voldoende tijd om nog eventjes rustig te FOK!en terwijl je links en rechts een netwerkje aan elkaar knoopt en voor helpdeskje speelt. Leer mij die ICT opleidingen kennen, heb er zelf ook doorheen moeten wandelen met twee vingers in m'n neus.
Leuk dat je tijd genoeg voor alles hebt, maar spreek alsjeblieft voor jezelf en niet voor mensen die wél met een studie bezig zijn.
Psies, maar ik doelde ook niet op TI, IT, of al die andere HBO computerklasjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef Syd het volgende:
hbet klopt dat ROC gewoon kutopleidingen geven,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |