iddquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Mensen die geld 'stufi' noemen verdienen het per definitie al niet.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Pourquoi?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:06 schreef Tuvai.net het volgende:
deze maand krijg ik nog stufi alst goed is. want word pas per 31`augustus uitgeschreven bola......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:26 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien omdat je niet meer studeerd!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef AstroStart het volgende:
Ze hadden studiefinanciering allang moeten afschaffen. Dat is echt gemaakt voor luie honden, die geen zin hebben om te werken naast hun studie (en alleen maar willen feesten).
En ja, ik ben student, dus met afschaffing wordt ik ook getroffen.
JA KOM LATEN WE GEEN STUFI MEER UITKEREN ZODAT STUDENTEN DIE GEEN RIJKE OUDERS HEBBEN NIET MEER KUNNEN STUDERENquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef AstroStart het volgende:
Ze hadden studiefinanciering allang moeten afschaffen. Dat is echt gemaakt voor luie honden, die geen zin hebben om te werken naast hun studie en alleen maar willen feesten.
En ja, ik ben student, dus met afschaffing wordt ik ook getroffen.
Dat argument slaat nergens op. Mijn ouders verdienen allebei, maar ik moet gewoon alles zelf betalen. 12 uur in de week werken en ik heb genoeg geld om dat te betalen. Daarvoor heb ik de studiefinanciering niet nodig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JA KOM LATEN WE GEEN STUFI MEER UITKEREN ZODAT STUDENTEN DIE GEEN RIJKE OUDERS HEBBEN NIET MEER KUNNEN STUDEREN
![]()
kijk mij veel geld verdienenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:45 schreef AstroStart het volgende:
[..]
Dat argument slaat nergens op. Mijn ouders verdienen allebei, maar ik moet gewoon alles zelf betalen. 12 uur in de week werken en ik heb genoeg geld om dat te betalen. Daarvoor heb ik de studiefinanciering niet nodig.
Maar wat zie je? Veel studenten feesten en werken niet en moeten dan rondkomen van hun stufi. Te zielig voor woorden, want dan ben je wel heel erg zelfstandig. Nee, willen die gasten geld hebben? Laat ze het maar gaan lenen bij de IB-groep.
Kijk mij een zielige reactie geven, omdat ik geen tegenargument hebquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |