Dat zeggen ze wel vaker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:41 schreef tonks het volgende:
Moet je een kruisje inmaken met een mes dan jeukt het niet zo
Of met je nagels, maar als je echt puik bent dan doe je het inderdaad met een mes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:41 schreef tonks het volgende:
Die had ik ook gehoord ja, werkte bij mij trouwens welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:41 schreef tonks het volgende:
Bij mij ook, ik las het op fok en ik dacht zo van 'ja dus niet dat gaat nergens over', toch maar geprobeerd en het werktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die had ik ook gehoord ja, werkte bij mij trouwens wel
Alleen begrijp ik niet waarom dan die jeuk verdwijnt...
Mwa, ik laat me liever een keertje steken dan dat ik m'n nest weer uitmoet, da's nog veel ergerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:47 schreef DahaKa het volgende:
waaaaaaaah gestoken! lekker voor je ^^, ! Nee grapje, vind ze zelf ook fokking irritant maarja kheb hier zo'n electrische vliegenmepper liggen en dan gaak wel ff tennissen zodat ik nog moeier word en in coma raak.
Een mug laat een stof achter waar zij prikt, zodat het wondje open blijft terwijl ze je zuigt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat doet zo'n pijn dat het de jeuk overheerst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, je wilt van de jeuk af of je wilt het niet hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat doet zo'n pijn dat het de jeuk overheerst.
Ik heb pc op mijn kamer dus mijn kamer is eigenlijk 1 van de warmste van de huis. Het is ook maar een klein kamertje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Een mug laat een stof achter waar zij prikt, zodat het wondje open blijft terwijl ze je zuigt.(Mannetjes muggen prikken overigens niet.)
Wellicht dat een snee er voor zorgt dat deze stof via de wond het lichaam verlaat.
Enfin, probeer eens je slaapkamerdeur open te laten. Alle muggen zullen je opzoeken in je huiskamer (omdat het daar warmer is). Wanneer je dan naar bed gaat snel de slaapkamer deur achter je dicht doen en alle ramen dicht. Problem solved.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |