elleuquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
zomaar had ik wat doen .. *zucht*
maar ik ben er weer hoor! goede middag all
allow!!!quote:
ben je wezen stappen ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:43 schreef Dylanesque het volgende:
Wow ik ben te moe om m'n normale aanwezigheid hier vol te houden.. ik staar een beetje naar buiten, iemand heeft Burger King gehaald en iedereen zit zich te vervelen.. Wat een dagM'n collega kan elk moment terugkomen en dan vlieg ik ervandoor !
ja das dubbel inwrijvenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
allow!!!
vanmiddag lekker eerder naar huissssssssssssssssssssssssssssssss![]()
mijn whiskey staat thuis al op me te wachten, ik hoor hem roepen!
Nope, lag om 23:30 in bed maar een mug of 2 hebben het klaargespeeld om me tot 4 uur wakker te houden. Toen was ik bang dat ik niet meer op tijd wakker zou worden als ik dan ging slapen, dus een uur gaan douchen en boekje gaan lezen tot ik belachelijk vroeg op m'n werk verscheen.quote:
Mijn jim beam black roept me ook volgens mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das dubbel inwrijven
#1 eerder naar huis
#2 roepende wiskey
wat heeft iedereen vandaag met eerder naar huis ??
ik moet tot 17:30 , heb al 6 kouwe rakkers klaar staan in de koelkast
mja was je maar wezen stappen, dan had je waarschijnlijk de muggen niet eens gehoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nope, lag om 11:30 in bed maar een mug of 2 hebben het klaargespeeld om me tot 4 uur wakker te houden. Toen was ik bang dat ik niet meer op tijd wakker zou worden als ik dan ging slapen, dus een uur gaan douchen en boekje gaan lezen tot ik belachelijk vroeg op m'n werk verscheen.
ah jij ook al ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mijn jim beam black roept me ook volgens mij![]()
Ja het stomme is dat dat beest me elke keer lekprikte net toen ik een beetje slaperig werd.. en dan lag ik weer een half uur wakker van de bulten, die heel heftig jeukten en priktenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja was je maar wezen stappen, dan had je waarschijnlijk de muggen niet eens gehoord
ik had er ook last van gisterenavond, ben toen andersom gaan liggen, maja kutbeest heeft me toch te pakken gehad
ach ik ben te lui om een hor te maken, denk wel dat ik dat ga doen dit weekend. lekker weer om te klussen zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja het stomme is dat dat beest me elke keer lekprikte net toen ik een beetje slaperig werd.. en dan lag ik weer een half uur wakker van de bulten, die heel heftig jeukten en prikten![]()
Hele ochtend al aan de schoonmaakquote:
Heel lekkerquote:
Hoezo ? Schuimparty gehad ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hele ochtend al aan de schoonmaak![]()
Snertverjaardag...![]()
Aw komt niemand je dan even helpen.. ik ben straks vrijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hele ochtend al aan de schoonmaak![]()
Snertverjaardag...![]()
Nee, hele huis moet netjes zijn vóór iedereen komt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo ? Schuimparty gehad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |