Hmmmm, stratemakers die hijgend voor je raam hangen een leuk alternatiefquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:09 schreef kraakschandaal het volgende:
Ben blij dat je geen kruispunt voor de deur hebt waar ze de boel gaan verbouwen.
Nee ik woon 4 hoog dus zo hoog springen ze niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmmm, stratemakers die hijgend voor je raam hangen een leuk alternatief![]()
Vertel, ik heb geen ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:17 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
de hele nacht op fok zitten helpt ook toch?
Laat ik je 't uitleggen. Je bent wat aan 't nachtbraken en je post wat op dit forum, er reageren ook nog mensen op ook.quote:
Bier en tieten dus eigenlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:28 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Laat ik je 't uitleggen. Je bent wat aan 't nachtbraken en je post wat op dit forum, er reageren ook nog mensen op ook.
Dan wordt 't aantal posts meer dan je gedacht had endat was 't dan wel.
Daar sluit ik me bij aan, de hele nacht hadden ze heftige geluiden voor de deur, nu is 't licht en zijn ze klaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bier en tieten dus eigenlijk![]()
Maar mijn klacht is wel degelijk gegrond, misschien oud zeer, soit. Maar, wat is dat met stratemakers die om 7.00 uur onder je raam gaan staan beuken en weet ik veel wtf ze doen en dan ben je klaarwakker en de rest van de dag hoor je ze niet meer. Zitten ze in die keet koffie te drinken omdat het miesert. Argghhhh, werkelijk, get laid of laat mij met rust. Neem een wijf die je wel neukt, gefrustreerde stratemakers.........dus![]()
Met nachtdienst houdt niemand rekening.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:55 schreef Conekiller het volgende:
Nachtdienst hebben gehad en dat de onderburen hun latijen laten vervangen. Erg fijn.
Ja, so, ik ook, hoor je mij mensen wakker makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Sommige mensen werken voor hun geld.
[afbeelding]
Is dat heilig ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Sommige mensen werken voor hun geld.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, so, ik ook, hoor je mij mensen wakker maken![]()
? Nee hoor. Het is helaasch niet verplicht.quote:
Volgens mij gaan we ze weg jagen nuquote:
Nee weet ik. maar dan is het nog wel vervelendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:57 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Met nachtdienst houdt niemand rekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |