Wat heb je dan met die zak gedaan?quote:[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 06:55
Hadden ze er ook al een volle zak in gestopt waardoor dat ding alweer halfvol zit.Ik had hem eigenlijk gewoon leeg moeten kieperen voor hun deur maar daar ben ik dan weer te fatsoenlijk voor.
Die zit er nog in inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat heb je dan met die zak gedaan?
Daarna toch minstens poepoe oops of was dat ook al teveel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:19 schreef gargamel het volgende:
Hier ook gebeurd, ik heb alleen de zak er WEL uitgehaald voor hem mee terug te nemen.
Ook heb ik wel eens bij het ophalen van het vuil gezien dat een complete afvalbak de wagen in verdween met het commentaar 'oeps'van de gemeentereiniger.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:16 schreef wendytje het volgende:
ik had die zak door de brievenbus gedaan!
oftewel die zak alsnog voor de deur dumpenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wij betalen gewoon een standaardbedrag per jaar geloof ik, maar er passen maar twee zakken in dat ding en wordt een keer in de twee weken opgehaald. Kortom, volgende week heb ik geen ruimte meer voor mijn eigen rommel.
Niks van dat, ze lieten de bak gewoon waar ie was. De eigenaar kon zo bij de gemeentereiniging een nieuwe halen.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:21 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Daarna toch minstens poepoe oops of was dat ook al teveel?
Dat is hier niet van toepassing want ie stond netjes op zo'n plekje wat ze er speciaal voor ingericht hebben. Zo met paaltjes waar die tussen past.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:31 schreef splendor het volgende:
Had even aangebeld bij die mensen en om uitleg gevraagd, vaak zijn het kinderen die met die dingen de hele wijk doorsjouwen. Hoe die zak er dan inkomt weet ik ook niet.
Op die manier gaat Nederland dus naar de de klote en al dat uitshot uit Afrika maar de schuld gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:35 schreef gargamel het volgende:
[..]
Niks van dat, ze lieten de bak gewoon waar ie was. De eigenaar kon zo bij de gemeentereiniging een nieuwe halen.....
Door de buurt moeten lopen om je kliko te zoeken geeft ook een aardig lullig gevoel.quote:
Een chrijffoutje denk ik nellejelle.quote:btw, wat is een Porche?!
Wat een asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had hem dus echt wel leeggegooid op hun terrein..
What the fuck.
Zij begonnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |