Mijn vraag is wil iemand die alle afleveringen tot nu toe NIET gemist heeft en een "die hard" fan is die elke dag kijkt. Wil die iemand zich melden bij het BB forum en een zo mogelijk "objectief" dus zo min mogelijk met "toeters en bellen" een verslagje uitbrengen over de uitzending die op die dag is uitgezonden? Het zou een openbaring zijn onder de velen onder u die een uitzending hebben gemist (zoals ik).
Wie ben ik
wat doe ik hier
en wat is dit
voor een gedachte
het ? van
Priscella
Je zult het wel niet expres gedaan hebben, maar één topic lijkt me ruim voldoende .
Kijk eens op http://browse.to/bigbrother. Klik op 'Nieuwe links' en ziet, gij vindt wat gij zocht. Helaas is de uitzending van vandaag nog niet beschikbaar.
Als je trouwens een echte die-hard bent, kun je bij mij een videobandje ophalen, want ik heb 'm toevallig vandaag opgenomen. Misschien wordt 'ie nog wel eens geld waard. Memorabel moment (lees: dieptepunt) in ieder geval in de nederlandse tv-geschiedenis.
Wil iemand dagelijkse "schrijverswerk" als toevoeging aan de BB-forum????
Het is "het" BB forum, ik verbeter mijzelf hier even voordat ik alsnog van die verbeterende schrijversidioten krijg die ten eerste "mijn topic" afkraken en ten tweede de mensen die er een aparte topic van hebben gemaakt. Ach en er zijn ook nog wel meer ten derde...ten vierde...maar IK WAARSCHUW U dat is hier niet aan de orde...daar verwijs ik u naar een speciale geplaatste topic die daarvoor is gepost.
Het woord is aan u...
Uwe gefrusteerde "dyslectische" Priscella
***Close the topic please***
------------------
She came, she saw, she read, she posted, she left
[Dit bericht is gewijzigd door ***Miss.Priscella*** (Datum 18 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |