Maar als de dame honger heeft, en jij wilt dat ze je pijpt, kun je heel subtiel zeggen dat je nog een lekkere verrassing in je onderbroek hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:48 schreef Cahir het volgende:
Maar ik bedoel, Nutella is vrij dik. Als je dit deroverheen smeert voel je haast toch niks meer lijkt mij..
Ik denk niet dat je dit ff van te voren ken doen als verassing e.d.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:49 schreef Leia het volgende:
[..]
Maar als de dame honger heeft, en jij wilt dat ze je pijpt, kun je heel subtiel zeggen dat je nog een lekkere verrassing in je onderbroek hebt.
Honing is geen slecht idee neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Van die marshmellow fluf uit potje .. mierzoet enzo
Ow en honing.. lekker plakkerig![]()
Jewel. Je lul in een pot nutella, boterhamzakje erom heen, broek aan. Klaar is kees.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit ff van te voren ken doen als verassing e.d.
En de overige nutella in de potquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:50 schreef Leia het volgende:
[..]
Jewel. Je lul in een pot nutella, boterhamzakje erom heen, broek aan. Klaar is kees.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:50 schreef Leia het volgende:
[..]
Jewel. Je lul in een pot nutella, boterhamzakje erom heen, broek aan. Klaar is kees.
Kun je meteen door naar het brandwonden centrumquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:53 schreef Cahir het volgende:
Caramel! Als da mogelijk zou zijn. Caramel zou welzijn
Gewn eerst ijs opdoen enzulksquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kun je meteen door naar het brandwonden centrum
Marshmellow fluf? Vertel eens?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Van die marshmellow fluf uit potje .. mierzoet enzo
Ow en honing.. lekker plakkerig![]()
okéeeeeeeeeeeeeeeee, en bij deze is het topic is officieel jammer gewordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:54 schreef Cahir het volgende:
Gewn stroopkoeken opwarmen in een pan, je lul eerst bevriezen met ijs. En dan eroverheengieten, voilá een Caramel-lul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |