Ga je ruzie zoeken ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi buuf,![]()
idd heerlijk weer en ik ben relatief goed gemutst(nog
)
Ik was jóúw back-up, warhoofd! Voor als al je frenetieke ferliefdheden uitgeraasd waren... Maar als je een lijder aan cystische fibrose, CF, voor slijmbal uitmaakt dan kun je dat gevoeglijk vergeten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met mij neuken zeker voor backup![]()
Volgens mij hebben ze het de laatste tijd maar drukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, die modjes moeten ook wat te doen hebben, nietwaar![]()
![]()
Dat zou voor het eerst zijnquote:
Heb jij een linkje naar die vraag, ik zoek me hier de tering rotquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef ppi het volgende:
ps heb je nog een linkje naar je 23 verbeterpunten, kan ze zo niet terugvinden en wel ze zo graag nog een keer doornemen...![]()
Kut manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik was jóúw back-up, warhoofd! Voor als al je frenetieke ferliefdheden uitgeraasd waren... Maar als je een lijder aan cystische fibrose, CF, voor slijmbal uitmaakt dan kun je dat gevoeglijk vergeten!![]()
soryy buufslet en Lithalikkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik was jóúw back-up, warhoofd! Voor als al je frenetieke ferliefdheden uitgeraasd waren... Maar als je een lijder aan cystische fibrose, CF, voor slijmbal uitmaakt dan kun je dat gevoeglijk vergeten!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik meer een borstenman!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe is RUSTIG jij adhd'sterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
PPI schiet eens op![]()
slome junk lieverd![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb jij een linkje naar die vraag, ik zoek me hier de tering rot![]()
Neuksequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
PPI, slome slak![]()
ajb:
meerdan23maartemoeilijkleesbaar
Maandag ga ik er eens rustig voor zitten![]()
Moet nu echt weg, dag![]()
![]()
ohhhhhhhhhhhhhhh, diequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Doe is RUSTIG jij adhd'ster![]()
Ik begrijp er nix meer van en zit kip te eten en zometeen ga ik kluiven en dan kan ik de eerste minuten niet typen.
Waar wacht je nu op ?
Jje 23 22 puntenverbeterplan heb ik teruggevonden in het grote "hoe maak ik de COS beter"topic.
Wil je die link darling![]()
Waterquote:
Kleine gespierde hangtieten gluurder zul je bedoelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik meer een borstenman!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank je, avapooierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |