KZ heeft 1 kloon aanbidderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn......... het feit dat KZ-fan's eerste postje in de FB was vond ik nogal veelzeggend.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef KZ-FAN het volgende:
goeden morgen![]()
ik ben nieuw hier en is dit wel het juiste topic ?![]()
Maaaaar ik zou de eerstvolgende kloon claimen, als zijnde de mijne. Dus ik ben nu spontaan KZ en Andy fan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
KZ heeft 1 kloon aanbidder![]()
en die is vandaag jarig![]()
![]()
![]()
Die andere tennisjostie ken ik niet![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
Wie wil er tapenade, ik heb nieuwe gemaakt......... ik ben verliefd op mijn eigen creatie!
geen idee ? kikkers zijn vaak sloom van zichzelfquote:
Doe ik iets verkeerd ?quote:
Ooooh wat een lekker weerquote:
ja, je hebt als PI eenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe ik iets verkeerd ?![]()
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooooh wat een lekker weer![]()
Zo speciaal is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja, je hebt als PI eenhartje en ik ben jaloers
![]()
![]()
en ja die Ianlurker heeft het al een keer gelinkt, maar ik blijf jaloers![]()
Maar ook op je fiets![]()
Dank voor je uitlegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo speciaal is het nou ook weer nietIn FB staat ergens een topic over andere PI's enzo
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |