Met mij neuken zeker voor backupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Tjeempie, ben je al onderweg? Dan ga ik snel douchen...![]()
![]()
![]()
Ben ook blij je weer te zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De uren waren nog niet door mij uitgerekend, maar ik zei :tot maandag
![]()
Dat wil niet zeggen dat ik zaterdag en zondag uitrust![]()
Maar blij je weer te zien![]()
Ik moet zo weg, ga iets liefs doen voor iemand en dat kost waarschijnlijk veel tijd. Dus heel misschien tot maandag![]()
![]()
Ga jij nou maar neukenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met mij neuken zeker voor backup![]()
Hoi buuf,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd met het mooie weer!![]()
![]()
![]()
![]()
-edit- hoi hidiho, sorry...![]()
Ik kijk bij Nieuwe Topics, en op het moment dat ik het mijne opende was er nog niets. Dus dan open ik een topic, en daarna kijk ik opnieuw om te zien of het het eerste/enige is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar je kunt toch net voordat je een topic aanmaakt in een ander venster kijken of er al een topic is, voordat je op enter drukt.![]()
Ik heb 112 voor nodgevallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij is zn verjaardag aan het vieren denk ik![]()
En hij heeft wel MSN![]()
Maar ik alleen voor noodgevallenen flikker elke lul die in daar toelaat er meteen weer uit
![]()
Ach, die modjes moeten ook wat te doen hebben, nietwaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk bij Nieuwe Topics, en op het moment dat ik het mijne opende was er nog niets. Dus dan open ik een topic, en daarna kijk ik opnieuw om te zien of het het eerste/enige is.
Ga je ruzie zoeken ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi buuf,![]()
idd heerlijk weer en ik ben relatief goed gemutst(nog
)
Ik was jóúw back-up, warhoofd! Voor als al je frenetieke ferliefdheden uitgeraasd waren... Maar als je een lijder aan cystische fibrose, CF, voor slijmbal uitmaakt dan kun je dat gevoeglijk vergeten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met mij neuken zeker voor backup![]()
Volgens mij hebben ze het de laatste tijd maar drukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, die modjes moeten ook wat te doen hebben, nietwaar![]()
![]()
Dat zou voor het eerst zijnquote:
Heb jij een linkje naar die vraag, ik zoek me hier de tering rotquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef ppi het volgende:
ps heb je nog een linkje naar je 23 verbeterpunten, kan ze zo niet terugvinden en wel ze zo graag nog een keer doornemen...![]()
Kut manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik was jóúw back-up, warhoofd! Voor als al je frenetieke ferliefdheden uitgeraasd waren... Maar als je een lijder aan cystische fibrose, CF, voor slijmbal uitmaakt dan kun je dat gevoeglijk vergeten!![]()
soryy buufslet en Lithalikkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik was jóúw back-up, warhoofd! Voor als al je frenetieke ferliefdheden uitgeraasd waren... Maar als je een lijder aan cystische fibrose, CF, voor slijmbal uitmaakt dan kun je dat gevoeglijk vergeten!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik meer een borstenman!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe is RUSTIG jij adhd'sterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
PPI schiet eens op![]()
slome junk lieverd![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb jij een linkje naar die vraag, ik zoek me hier de tering rot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |