Is Willem Alexander zelf ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:24 schreef Lobasca het volgende:
In Amsterdam heeft de politie een deel van De Dam afgezet. Op het dak van het Paleis staat een verwarde man. Hoe hij erop is gekomen is onduidelijk. De politie probeert hem naar beneden te krijgen. De brandweer is er ook en heeft een springkussen neergelegd.
ik zou optie 4 wel gaaf vinden eigenlijk..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Is Willem Alexander zelf ?
Of anders een paddo-toerist.
Of een actie van de "dwaze vaders"
Kz blijkt een man te zijn en tracht haar 23 puntenverbeterplan onder de aandacht te brengen.
Dat Kz eigenlijk een man is maar dat niemand dat mag weten bedoel je...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou optie 4 wel gaaf vinden eigenlijk..![]()
* nu echt weg is
dat ze hij op het dak van het paleis op de dam de verbeterpunten voor de cos staat aan te prijzen eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat Kz eigenlijk een man is maar dat niemand dat mag weten bedoel je...
Of toch dat 23 puntenplan ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ze hij op het dak van het paleis op de dam de verbeterpunten voor de cos staat aan te prijzen eigenlijk...![]()
vervelend voor die man die daar echt verward staat te wezen, maar het beeld van vebeter de cos op die manier vind ik erg grappig
Indien kz een man blijkt te zijn is dit wel een erg dramatische manier om uit de kast te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Is Willem Alexander zelf ?
Of anders een paddo-toerist.
Of een actie van de "dwaze vaders"
Kz blijkt een man te zijn en tracht haar 23 puntenverbeterplan op deze wijze onder de aandacht te brengen.
Gluurderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef itsme het volgende:
Morgen.Goh wat heb ik lekker geslapen.
Gedroomd van Leandra en Marat.![]()
Morgen mein geiles schweinquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |