Oja, dit was er ook nog
Ik heb inderdaad een gezellige introweek achter de rug, niet echt mensen leren kennen, maar wel de eerste kennismaking die is er. Ben nu vooral (lees alleen) met school bezig, aangezien hier zoveel tijd in gaat zitten. Dagen van half 7 's ochtends tot 6 savonds zijn niet echt bevorderlijk na een vakantie
![]()
Toch voel ik me al wel op mijn plek op de opleiding.
@ Biancavia, Helaas komen wij niet in aanmerking voor een thuiszorgregeling, ik word schijnbaar dusdanig verantwoordelijk gehouden dat ik er voor op zou moeten draaien? :S :/
@ JoeyT, ik probeer het ook niet bij praatjes te houden
@ Crystal_Mind, redelijk, ben zo druk bezig dat ik weinig tijd heb om na te denken over alles, school staat ineens weer op prioriteit #1.
@ 101251, ik zal het haar eens aanraden, als het hetzelfde effect heeft als bij jou moeder zou dat zeker een hele verbetering zijn. Ik heb trouwens ook al een start gemaakt met het zoeken naar een kamer, maar die zijn schaars in Arnhem. 8m2 voor 300 euro in de maand is nou niet iets waar ik op zit te wachten
![]()
@TheoddDutchGuy, jij ook, sterkte ermee
@ EggsTC, owjee, heb ik weer een aantal dingen door elkaar gehaald
![]()
Ik heb er voor gekozen om door te gaan met school, en op zen minst moeite doen om mijn P te halen dit (of volgend) jaar. Een vriendin zou inderdaad mooi meegenomen zijn, maar zelfs daar denk ik nou niet meer zo wanhopig over. Ik zie het wel aan hoe het loopt de komende tijd
Het lamzuipen, ik doe het wel eens, maar echt leuk vind ik het nou ook weer niet
![]()
Zit inderdaad toch ook wel t denken om toch sporten weer op te pakken, ik mis het toch en je sociale kring word natuurlijk een stuk groter dan. Ik ben destijds (2006) gestopt met de vechtsport, omdat ik te veel last had van terugkomende blessures icm een financiele dip. Zal de IBG maar eens een bel geven, dat ze maar maximaal bij moeten lenen. Dan hoef ik me niet zo druk te maken over of ik de boeken etcetera wel kan betalen, en dan kán ik ook een keer wat leuks doen.
en nee, ik verander nou niet zo dat ik voor alles maar ga lenen, maar dit is toch wel mooi meegenomen denk ik zo.Gelukkig (?) neemt school nou dus zoveel tijd op, dat ik geen tijd meer heb om veel over mijn problemen te denken. Ik zie dit zelf als een nieuwe start, en ik voel me op dit moment ook een stuk, beter. Iig niet zo negatief als voorheen.