abonnement Unibet Coolblue
pi_52635807


Van de Vitesse-site:
.
quote:
MICHAEL JANSEN KRIJGT GROEN LICHT

De herkeuring van Michael Jansen is positief uitgevallen. De verdediger onderging vorige week uitgebreide testen in het AMC in Amsterdam, nadat zijn behandelend cardioloog had aangegeven dat Michael in zijn ogen gezond was.

De 23-jarige Jansen stond sinds 25 mei 2005, toen hij in de wedstrijd tegen Ajax uitviel, buitenspel vanwege hartritmestoornissen.
Jansen koos er voor in de luwte te werken aan zijn herstel, dat zich al enige tijd liet aankondigen. Nu de herkeuring, een wettelijke procedure na twee jaar ziektewet, heeft aangetoond dat Jansen fit is, kan de speler weer het veld op.

De positieve uitkomst van het AMC moet nog wel worden overgenomen door het UVW. Maar dat lijkt na de keuring van het AMC een formaliteit. Michael Jansen en Vitesse zijn in afwachting van het advies van het UVW.
Leuk voor die jongen.
pi_52635916
Heeft toch al meer dan 2 jaar geen wedstrijd meer op niveau gevoetbald.
Zal hem nog zwaar tegenvallen.
Maar het is inderdaad leuk voor die jongen.
pi_52635940
Achternaam toegevoegd

Goed nieuws voor hem

Hij heeft nog een lange weg te gaan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52635954
Heel leuk voor die jongen ja, hoop dat hij weer op niveau weet te komen.
pi_52635960
Kon aardig voetballen.
pi_52636006
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Kon aardig voetballen.
Ajax volgde hem destijds niet voor niets inderdaad.
pi_52636090
En daar is een apart topic voor nodig?
pi_52636174
Gelukkig zeg, deze jongen verdient dit zeker.
That's all folks!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:12:09 #9
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52636194
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:06 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ajax volgde hem destijds niet voor niets inderdaad.
PSV ook, en dat vond ik toen ook zwaar terecht
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52636215
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef Kadoc het volgende:
En daar is een apart topic voor nodig?


on topic , geweldig nieuws dit
pi_52638735
Mooi nieuws.
pi_53173197
Onduidelijkheid over Michael Jansen

ARNHEM - Er is wederom onduidelijkheid over de rentree van Michael Jansen op het trainingsveld bij Vitesse.

"Zondag heeft hij een gesprek met Aad de Mos en dan traint hij dinsdag voor het eerst", verklaart zaakwaarnemer Karel van Burik. Die versie wordt niet beaamd door manager voetbal Jan Streuer van Vitesse. "Ik ga daar niks over zeggen. Bij mij is dat nog niet bekend. Ik wacht eerst op groen licht van de medische staf. En er is wat mij betreft ook geen haast bij."

Jansen stond twee jaar buitenspel vanwege hartritmestoornissen en wacht nog op een akkoord van het UWV.

Bron Omroep Gelderland.
pi_53178114
Ik zou het risico niet nemen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:45:50 #14
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53178234
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou het risico niet nemen
Om terug te komen??? Tuurlijk wel, is toch super voor die jongen!!! En als de medische staf het goedkeurt....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_53178324
En dan misschien te eindigen als Puerta.

Ik zou het risico niet nemen en lekker gaan studeren. Hij heeft toch al genoeg knaken om zich nergens druk over te hoven maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53218105
Michael Jansen kent geen angst

Michael Jansen kent geen enkele angst nu hij weer gaat trainen bij Vitesse. De verdediger stond ruim twee jaar buitenspel vanwege een hartritmestoornis.
Jansen traint dinsdag voor het eerst weer met de A-selectie mee. "Ik ben nergens bang voor. Ik ben de laatste anderhalf jaar nog behandeld, want het was nog niet helemaal honderd procent in mijn hart. Maar een arts heeft dat probleem helemaal weggehaald."

Onlangs overleed Sevilla-speler Puerta aan een hartinfarct. "Daar is iedereen wel van geschrokken, maar zoiets kan mij echt niet gebeuren."

omroep gelderland
pi_53246933
Hij zit vanavond ook bij Holland Sport.
pi_53246991
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij zit vanavond ook bij Holland Sport.
Bedankt voor de tip. Ga zeker kijken.
pi_53247029
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan misschien te eindigen als Puerta.

Ik zou het risico niet nemen en lekker gaan studeren. Hij heeft toch al genoeg knaken om zich nergens druk over te hoven maken
Zoveel verdien je oko weer niet bij Vitesse zeker niet als 21-jarige.
pi_53250495
Verzekering, pensioen, etc.

Hij hoeft zich financieel echt niet meer druk te maken. Hij zal wel moeten werken wsl maar dat is ook niet ongezond als je 21 bent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53253194
quote:
Op maandag 17 september 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verzekering, pensioen, etc.

Hij hoeft zich financieel echt niet meer druk te maken. Hij zal wel moeten werken wsl maar dat is ook niet ongezond als je 21 bent
Hij is inmiddels alweer ouder, maar hij kreeg die problemen op z'n 21e. Dat zou betekenen dat hij net 2 jaar profvoetballer zou zijn, als je dat bij Vitesse bent verdien je echt niet zoveel dat je je nu niet meer druk hoeft te maken om geld.
  maandag 17 september 2007 @ 20:30:12 #22
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53253383
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Michael Jansen kent geen angst

Michael Jansen kent geen enkele angst nu hij weer gaat trainen bij Vitesse. De verdediger stond ruim twee jaar buitenspel vanwege een hartritmestoornis.
Jansen traint dinsdag voor het eerst weer met de A-selectie mee. "Ik ben nergens bang voor. Ik ben de laatste anderhalf jaar nog behandeld, want het was nog niet helemaal honderd procent in mijn hart. Maar een arts heeft dat probleem helemaal weggehaald."

Onlangs overleed Sevilla-speler Puerta aan een hartinfarct. "Daar is iedereen wel van geschrokken, maar zoiets kan mij echt niet gebeuren."

omroep gelderland
Nee tuurlijk die andere wouden namelijk wel dood hé Jansen!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_53253536
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij is inmiddels alweer ouder, maar hij kreeg die problemen op z'n 21e. Dat zou betekenen dat hij net 2 jaar profvoetballer zou zijn, als je dat bij Vitesse bent verdien je echt niet zoveel dat je je nu niet meer druk hoeft te maken om geld.
Wed maar van wel. Hij tekende net bij en als hij en/of Vitesse gewoon goed verzekerd is dan krijgt hij daar ook een flinke uitkering van en verder heeft hij nog een uitkering van het CFK

Dan hoef je eigen echt niet meer veel zorgen te maken, maar dat hoef je natuurlijk ook niet als je in een kistje ligt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 maandag 17 september 2007 @ 20:36:45 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_53253627
Zo in Holland Sport

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 17 september 2007 @ 20:40:09 #25
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53253745
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij is inmiddels alweer ouder, maar hij kreeg die problemen op z'n 21e. Dat zou betekenen dat hij net 2 jaar profvoetballer zou zijn, als je dat bij Vitesse bent verdien je echt niet zoveel dat je je nu niet meer druk hoeft te maken om geld.
Hij had toen wel net een nieuw 3 jarig contract getekend, maar dan nog, die jongen is inderdaad nog láng niet financieel onafhankelijk.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')