Voeten, ellebogen, kont (dan gaat buik echt centimeters de lucht in)... Buikdansen is mijn nieuwste hobbyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
steekt er af en toe een voetje uit? (gedeeltelijk dan hé)
Als je nou eens wat zware dozen tilt, zorgt de druk dan voor het opwekken van weeen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Enneh, redleader, als Guusje er zondag nog niet is, komen PR en ik wel aanmoedigenMet jompels en zo
(Ahum... *vlijt zich op bank neder en begint aan Harry Potter 2*)
Als de Undead Pints Dead zijn dan wil ik best met ze meespelen als ze versterking nodig hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nem, ga je dit quizseizoen weer meedoen met de Sneaky Monkey's?
Owkee, moet je dan ff met MaJo en Tinuviel bespreken. Voor zover ik weet zijn de Pints echt deadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de Undead Pints Dead zijn dan wil ik best met ze meespelen als ze versterking nodig hebben
Ik denk het niet. Sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je nou eens wat zware dozen tilt, zorgt de druk dan voor het opwekken van weeen?![]()
![]()
Dat zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Owkee, moet je dan ff met MaJo en Tinuviel bespreken. Voor zover ik weet zijn de Pints echt dead![]()
WHAAAAAARGH!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:31 schreef geenaam het volgende:
`BOEH!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja hey, jij liet me schrikken!quote:
We hadden de laatste keer een jongen erbij die alle sportvragen wistquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Owkee, moet je dan ff met MaJo en Tinuviel bespreken. Voor zover ik weet zijn de Pints echt dead![]()
Bijzonder handig jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
We hadden de laatste keer een jongen erbij die alle sportvragen wistDie mag ook terugkomen.
Yep, mag weer tot 2300.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hello Cobra. Dienst net begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |