Bebogeenquote:
Begoneenquote:
Inderdaad. Pringles Salt & Vinegarquote:
quote:
Jawel maar loop er nu minder mee te koopquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je geen tandpastaterrorist meer?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad. Pringles Salt & Vinegar
Wortels die je echt als wortel kan proevenquote:
Nog geen 2 uurtjes en je bent er vanafquote:
wortels vind ik juist weer lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wortels die je echt als wortel kan proeven
En daar moet ik mij op verheugen? Zwaar fysiek werk, stress en puinhopen, plus zeker weten dingen die niet gaan passen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog geen 2 uurtjes en je bent er vanaf
Dan begint je verhuisweekend
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En daar moet ik mij op verheugen? Zwaar fysiek werk, stress en puinhopen, plus zeker weten dingen die niet gaan passen?![]()
Ik vind wortels acceptabel in hutspot en in van die groentepakketten, maar zodra je het echt goed kan proeven vind ik het niks meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wortels vind ik juist weer lekker
ik vind wortels gewoon lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind wortels acceptabel in hutspot en in van die groentepakketten, maar zodra je het echt goed kan proeven vind ik het niks meer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad. Pringles Salt & Vinegar
Nou..vorige week klonk je enthousiasterquote:
Na de afgelopen 4 weken stressen zitten m'n vrouw en ik er wel een beetje doorheen, het is best vermoeiend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..vorige week klonk je enthousiaster
is dat niet meestal het ergste?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Na de afgelopen 4 weken stressen zitten m'n vrouw en ik er wel een beetje doorheen, het is best vermoeiend.![]()
Maar goed, na dit weekend is het ergste voorbij, dan alleen nog de opruimwerkzaamheden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |