Er zitten veel vragen tussen als: welke wereldberoemde langlaufer won in '78 goud op de Olympische Winterspelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van veel sporten heb ik ook geen idee wat er belangrijk bij is. Autosport weet ik nog wel, maar voetbal, tennis en wielrennen vaker niet dan wel
Beetje koffie doen. Beetje film kijken. Klaverjassenquote:
Sssttt,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje koffie doen. Beetje film kijken. Klaverjassen
quote:
Family Guyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sssttt,Daar heb ik helemaal geen tijd voor!
![]()
![]()
Moet wel een zware beslissing nemen. Gaan we Dempsey en Makepeace kijken of Happy Days!?![]()
Doei!! De groeten aan Tinuviel!! En veel succes met verhuizen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:23 schreef iamredleader het volgende:het is mooi geweest, tijd om af te sluiten en aan een kort bezoek aan de Praxis te denken
Prettig weekend, mensen, ik zal vrijwel 100% zeker geen tijd hebben voor Fok! tot maandag.helaas, maar de verhuizing heeft voorrang
Veel verhuisplezierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:23 schreef iamredleader het volgende:het is mooi geweest, tijd om af te sluiten en aan een kort bezoek aan de Praxis te denken
Prettig weekend, mensen, ik zal vrijwel 100% zeker geen tijd hebben voor Fok! tot maandag.helaas, maar de verhuizing heeft voorrang
Happy Days natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sssttt,Daar heb ik helemaal geen tijd voor!
![]()
![]()
Moet wel een zware beslissing nemen. Gaan we Dempsey en Makepeace kijken of Happy Days!?![]()
Goed, dan gaat die serie het worden vanavond.quote:
Tussen neus en lippen door: heb je geen M*A*S*H?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed, dan gaat die serie het worden vanavond.![]()
Alle op DVD uitgebrachte seizoenen (9), maar die heb ik al gekeken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door: heb je geen M*A*S*H?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle op DVD uitgebrachte seizoenen (9), maar die heb ik al gekeken.![]()
Weer ouderwets lachen. Kan niet wachten tot seizoen 10 en 11 ook uitkomen. (volgende maand geloof ik)quote:
Ik had het er pas nog over. De laatste aflevering van M*A*S*H laat je toch een beetje leegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer ouderwets lachen. Kan niet wachten tot seizoen 10 en 11 ook uitkomen. (volgende maand geloof ik)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het er pas nog over. De laatste aflevering van M*A*S*H laat je toch een beetje leeg
Schots liedje over weg gaan en weer terug komen. Ideaal om op te drinken dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ben ik weer
Je sig lijkt op een drinklied Cobra, welk drinklied is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |