Ik was even bang dat je 'recept' zei en dat leek me nou niet bijster intelligentquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:20 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
![]()
resecpt
![]()
![]()
*Ik zou het ook wel eens willen eten gewoon vor de ervaring![]()
Nou nee zo emoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je 'recept' zei en dat leek me nou niet bijster intelligentMaar je zei respect
Toen ik het at; niks... Het was meer de spanning dan de smaak. Die was niet speciaal en geen enkele tintelingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is er nou waar van het verhaal dat fugu zo lekker is omdat het een tinteling op je lippen en tong teweeg brengt?
ik heb het pas op één website gelezen en nog nooit ergens anders gehoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je 'recept' zei en dat leek me nou niet bijster intelligentMaar je zei respect
Maar wat is er nou waar van het verhaal dat fugu zo lekker is omdat het een tinteling op je lippen en tong teweeg brengt?
20 druppels is een milliliter toch?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:02 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik heb het pas op één website gelezen en nog nooit ergens anders gehoord
1 milliliter van het gif is al dodelijk, dat is minder dan een druppel, dus je wordt op zijn minst ziek als je een klein deel binnen krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |