abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52832033
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:20 schreef allsystemshalt het volgende:
resecpt

*Ik zou het ook wel eens willen eten gewoon vor de ervaring
Ik was even bang dat je 'recept' zei en dat leek me nou niet bijster intelligent Maar je zei respect

Maar wat is er nou waar van het verhaal dat fugu zo lekker is omdat het een tinteling op je lippen en tong teweeg brengt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52856149
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was even bang dat je 'recept' zei en dat leek me nou niet bijster intelligent Maar je zei respect
Nou nee zo emo ben ik nou ook weer niet
pi_52865037
quote:

[..]

Maar wat is er nou waar van het verhaal dat fugu zo lekker is omdat het een tinteling op je lippen en tong teweeg brengt?
Toen ik het at; niks... Het was meer de spanning dan de smaak. Die was niet speciaal en geen enkele tinteling
pi_52866689
quote:

[..]

ik heb het pas op één website gelezen en nog nooit ergens anders gehoord

1 milliliter van het gif is al dodelijk, dat is minder dan een druppel, dus je wordt op zijn minst ziek als je een klein deel binnen krijgt
pi_52942414
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:02 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ik heb het pas op één website gelezen en nog nooit ergens anders gehoord

1 milliliter van het gif is al dodelijk, dat is minder dan een druppel, dus je wordt op zijn minst ziek als je een klein deel binnen krijgt
20 druppels is een milliliter toch?

Ja! gauw even opgezocht
(1 ml = ca. 20 druppels = 1 mg).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')