Dat is niet echt wat er staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef Mrln het volgende:
[..]
mosterd-na-de-maaltijd context, vermoordt iemand vijandig en begraaf hem daarna als een vriend
![]()
nu haal je psies net datgene aan wat door de meeste moslims net NIET nageleefd worden
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:31 schreef Mrln het volgende:
[..]
dacht ik t niet?ik zal zeggen...haal de context erbij svp en bewijs dat t niet zo is...ik daag je uit
![]()
Dus jij verwacht in een christenboekwinkel een koran.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:39 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Tuurlijk en 'Why UFO's are the signs of the coming of christ' was de bestseller van de week.![]()
Boeken lijken me makkelijk 2 a 3 jaar te laten liggen, minder vergankelijk dan levensmiddelen.
Het lijkt mij wel duidelijk waarom hij er niet was, en ik vind dat een gevaar voor onze rechtsstaat als dit zich zou doorzetten. Het gaat niet om het feit dat hij niet te krijgen voor me was, want hij is makkelijk te krijgen. Het gaat erom dat ik van iedere middelgrote boekenwinkel die een religie afdeling heeft, verwacht dat ze een Koran te koop hebben. Juist van een boekenwinkel die de voorpost is van het vrije woord zou ik beter verwachten.![]()
De bijbel ook maar dat heeft vast al iemand genoemd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:23 schreef Mrln het volgende:
De koran heeft idd enkele wel zeer bedenkelijke punten:
Zoals?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:35 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
De bijbel ook maar dat heeft vast al iemand genoemd.
zit er soms zaagsel in je kop? lees gewoon eens wat er staat, with eyes unclouded by hate pleasequote:
Als wilders de bijbel zou willen verbieden, plus al het andere religie, dan zou ik naast hem staan met een machinegeweer om hem te beschermenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:55 schreef ouderejongere het volgende:
Als Wilders ook de Bijbel wil verbieden ben ik bereid om te sterven, maar dan wel met een bomgordel en samen met die peroxideclown.
als wilders beide wil verbieden, krab ik ik nog een keer aan mijn kop en slaap rustig verderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als wilders de bijbel zou willen verbieden, plus al het andere religie, dan zou ik naast hem staan met een machinegeweer om hem te beschermen![]()
![]()
nee, jij gaat mij helpen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
als wilders beide wil verbieden, krab ik ik nog een keer aan mijn kop en slaap rustig verder![]()
nooit van mijn leven dat ik zou steven voor een nichterige mozart wannabe limbabweneesquote:
Adam en Eva staat ook in de Koran, alleen anders verteld. Homo's worden nog harder gehaat in de Koran. En als ik me niet vergis staat het homo gedeelte waar jij op doelt, in het Nieuwe Testament.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:11 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Homo's bijvoorbeeld. En het hele lul verhaal van Adam en Eva.
jij gaat mij ook helpenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Adam en Eva staat ook in de Koran, alleen anders verteld. Homo's worden nog harder gehaat in de Koran. En als ik me niet vergis staat het homo gedeelte waar jij op doelt, in het Nieuwe Testament.
In Oude Testament en Koran staan veel gelijke dingen.
Noem nog is 'haatdragende teksten in de bijbel'...
Maar...maar maar doe het dan voor alle mooie chicks die ons zullen aanbidden als de nieuwe goden! Denk aan al het zaad wat over hun lichaampjes heen kan vloeien, terwijl wij ons de ware goden kunnen wanen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
nooit van mijn leven dat ik zou steven voor een nichterige mozart wannabe limbabwenees![]()
hmm temptingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
jij gaat mij ook helpen
[..]
Maar...maar maar doe het dan voor alle mooie chicks die ons zullen aanbidden als de nieuwe goden! Denk aan al het zaad wat over hun lichaampjes heen kan vloeien, terwijl wij ons de ware goden kunnen wanen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |