Daar krijg je ook geen inhoud van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wil je me doodhebben of zo? Vanavond pastasalade met kip
Met mijn pastasalade hoef je de rest van de avond geen eten meer hoor (volkorenpasta ftw).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar krijg je ook geen inhoud van.
En daarbij moet je werkende man ook het nodige binnen krijgen om niet om te vallen.
jou ies frouw!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met mijn pastasalade hoef je de rest van de avond geen eten meer hoor (volkorenpasta ftw).
Oh ja, en suggereer je nu dat ik niet werk soms?
Ik liep altijd op nog veel hogere hakken. Plateauzolen en al, de hoogste hakken die ik had, waren 14 cmquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
Dat je daar op kan lopen...
Dat kan nooit goed voor je (geweest) zijn...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik liep altijd op nog veel hogere hakken. Plateauzolen en al, de hoogste hakken die ik had, waren 14 cm![]()
Maar ik heb al jaren geen hakken aangehad, ben het nog niet verleerd trouwens, gaat nog steeds vanzelf(ik ben in hakken gegroeid zeg maar, droeg ze al toen ik twaalf was)
Was ook niet goed, ik heb altijd last van mijn rug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed voor je (geweest) zijn...
Ik vind ze op zich wel mooi trouwens, dat grijze suede enzo.
zijn dat de hoofdingrediënten voor Chocolate Chicken ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eerappels, boontjes, speklappen...
Volgens mij mis je daar voor de chocolade en de kip nog...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn dat de hoofdingrediënten voor Chocolate Chicken ??
Ahh. Anders kun je morgen ook nog toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef liefie_ het volgende:
omdat ik niet weet of ik nog energie heb als ik in amsterdam aan kom straks en het zelfde geld voor de vriendin van mn vader (met wie ik dan zou gaan) want die is net terug uit parijs
Van alles in huis gehaald?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef NanKing het volgende:
Ik ben echt zó lomp.
Ik dacht dat ik dit weekend (vanaf vandaag dus) loge's zou krijgen....is 't volgende week!!!!
Nou gelukkig viel het mee met wat ik huis heb gehaaldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Van alles in huis gehaald?![]()
Van de andere kant, beter dan dat ze onverwacht voor de deur staan
Ach, heb je onverwacht een weekendje vrij, best lekker toch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou gelukkig viel het mee met wat ik huis heb gehaald.
Normaal gesproken ben ik wel heel uitbundig met limonade en chips halen, nu gelukkig niet.
Het kwartje viel pas toen ik de loge in kwestie online zag staan op msn!
Mrs. Maedel:"Doos".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef NanKing het volgende:
Het kwartje viel pas toen ik de loge in kwestie online zag staan op msn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |