Ze zouden inderdaad samen wel wat weg kunnen werken. Nu het einde in zicht kotm lijkt me dat ook een slim plan. Wie weet hoever ze komen onder drukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Eindelijk eens wat anders.
Volgens mij kunnen die 2 samen heel wat mensen weg werken. helaas blijft er dat wantrouwen.
Als ze echt op hun beide back ups, Amanda en lieke vertrouwen, zouden ze die andere 3 weg kunnen werken.
Nadia heb je zo weg . Een dag geen tangen en ze wordt al helemaal gek. 2 dagen geen seks.![]()
![]()
ergens doet hij dat al 10 maanden, Hij komt overal mee weg, heeft back-uo genoeg en krijgt iedereen zover om alles voor hem op te knappenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
En brian krijgt zo weer zijn zin.Brian is banger voor Jaap dan voor Dennis.Brian speelt echt alles veel slimmer dan Huub.
het is naar maar waarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ergens doet hij dat al 10 maanden, Hij komt overal mee weg, heeft back-up genoeg en krijgt iedereen zover om alles voor hem op te knappen
Dan speel je het toch slim als je er zo mee weg komt.Het kost Huub meer energie dan Brian en Huub krijgt niks voor elkaar.Brian heeft steeds veel punten,kan lekker hangen en heeft nog nooit de groep tegen hem gehad.Had graag gezien dat Brian eens hard moest werken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ergens doet hij dat al 10 maanden, Hij komt overal mee weg, heeft back-uo genoeg en krijgt iedereen zover om alles voor hem op te knappen
Deze week zullen ze er wel achter komen dat de kooi stopt.Dan gaat Jaap misschien ook anders denken.Hoop dat ze het gauw horen dan kan alles ineens anders worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:24 schreef Borga het volgende:
Maar misschien naait Huub Bwian nog een keer door klodder Jaap er op het laatste moment weer niet uit te stemmen
Kijk en dit is waarom ik dus zo een bloed hekel aan Amanda heb gekregen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef Dreamboy het volgende:
Brian loopt samen met Huub naar boven en begint over een tempel te praten.
Amanda. doe niet zo raar Brian ik heb het heus wel door dat je een gesprek gehad heb met Huub
Is ook een beetje het geluk dat mee speeltquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan speel je het toch slim als je er zo mee weg komt.Het kost Huub meer energie dan Brian en Huub krijgt niks voor elkaar.Brian heeft steeds veel punten,kan lekker hangen en heeft nog nooit de groep tegen hem gehad.Had graag gezien dat Brian eens hard moest werken.
Het zou toch enorm dom zijn van Huub wanneer hij Jaap er uit stemt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Is ook een beetje het geluk dat mee speelt
Brian zat er eerder in. Huub werd als een lulletje gezien en werd gelijk al tegen gewerkt
Brian had gelijk al een enorme band met Natasia.
Toen Nena weg moest werd hij op zijn wenken bediend door sorry Nena, een ander snolletje die hij kon bewerken.
Maar ja, hij is erg sterk om anderen het vieze werk te laten doen.
Ik zou dat ook graag zien maar het zit er niet in.
Dan vind ik het erg leuk als Huub en brian gaan samen werken. maar of Amanda dat accepteert.![]()
Geen van beiden denk ik want Dennis is even naar achteren geroepen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:39 schreef blomst het volgende:
Maakt Dennix de keuze zelfs of zal hij Jaap laten kiezen?
erg dat je zelf helemaal nix wilt, kunt of doet.
Is wel wat aan de oude kant voor onze player natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:46 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis. iets houd me tegen.
Brian. wat dan?
Dennis. mmm 18
hij was naar het toilet en niet naar achterenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Geen van beiden denk ik want Dennis is even naar achteren geroepen.
maar heeft hij dan zoveel aan jaap?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Het zou toch enorm dom zijn van Huub wanneer hij Jaap er uit stemt?
Nadia? Back up? of angst voor al die meisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:46 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis. iets houd me tegen.
Brian. wat dan?
Dennis. mmm 18
Ja slim is het niet.Hij kan nu ook open kaart met Jaap gaan spelen maar Huub kiest voor Brian zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Het zou toch enorm dom zijn van Huub wanneer hij Jaap er uit stemt?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja slim is het niet.Hij kan nu ook open kaart met Jaap gaan spelen maar Huub kiest voor Brian zoals gewoonlijk.
Ze gaan zo zingen dus niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Niet zo gemeen doen: zeggen ajb! Wel of niet?
Ik weet het niet maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Niet zo gemeen doen: zeggen ajb! Wel of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |