Ja vreemd inderdaad. Alle aandacht zou naar Jaap moeten gaan op zo een dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, leuk: selectiegesprekjes.
Maar zondag is toch Jaaps halfjaar dag, valt dat samen met zijn date.
Bedankt Desiiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
Gesprek 3 --- Charlotte ---
Nix: ik ken haar gewoon... fokking unbelievable
---
hij gaat bellen
----
voicemail
Charlotte... je spreekt met Dennnniissss uit de gooouwwe kooi
en ik probeer het straks nog een keer
Durft nix en is nixquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Dennix kan dus echt nix alleen.
En zonder Lieke.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Alweer zo`n 'we worden vriendjes' moment van Brian en Huub.
De 2 langstzittende lijken wat naar elkaar toe te trekken.
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:53 schreef Desii het volgende:
Ben overgestapt naar Huub en Brian, vind ik interessanter als de telefoongesprekken van de dates
Alleen die uitspraken dat Jaap er best wel eens uit kan gaan lopen voor 23 september lijken me niet reëel. Het is gebaseerd op het idee dat Jaap veel kan gaan verdienen buiten DGK, bijvoorbeeld via zijn site.quote:
Wat gebeurde er dan peter? Ik had zelf nooit verwacht 6 maanden geleden dat brian in mijn top 4 zou komen te staan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Alweer zo`n 'we worden vriendjes' moment van Brian en Huub.
De 2 langstzittende lijken wat naar elkaar toe te trekken.
Maar is dat een verdienste van Brian zelf of van het zooitje ongeregeld dat je nog erger vindt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan peter? Ik had zelf nooit verwacht 6 maanden geleden dat brian in mijn top 4 zou komen te staan.
Die momenten schijnen steeds meer voor te komen.
Ik viel er in het midden in, maar wat ik ervan heb meegekregen was dat ze Jaap als onbetrouwbaar bestempelen. Dat die met iedereen meepraat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan peter? Ik had zelf nooit verwacht 6 maanden geleden dat brian in mijn top 4 zou komen te staan.
Ik hoorde Huub laatst zeggen dat hij Brian steeds meer mag. Brian is volgens Huub in positieve zin veranderd de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en daar hebben ze natuurlijk gelijk in. Jaap is niet te vertrouwenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik viel er in het midden in, maar wat ik ervan heb meegekregen was dat ze Jaap als onbetrouwbaar bestempelen. Dat die met iedereen meepraat.
Het ging er ook nog over dat Jaap zomaar kan weglopen na zondag, als hij perspectieven ziet buiten de kooi (lijkt me gezien de 10.000 euro borg niet reëel), en ze babbelden wat over mogelijkheden hem weg te gaan stemmen.
Dat is dus een hele goede vraag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Maar is dat een verdienste van Brian zelf of van het zooitje ongeregeld dat je nog erger vindt?![]()
Is ook wel een beetje zo natuurlijk. Soms is hij nog steeds een enorme eikel maar ook Brian heeft zijn leuke kanten en die vallen meer op de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub laatst zeggen dat hij Brian steeds meer mag. Brian is volgens Huub in positieve zin veranderd de afgelopen maanden.
ik zie ze liever samenwerken dan tegen elkaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:04 schreef riri het volgende:
Ik vind de samenwerking tussen huub en brian helemaal niet gek...er gebeurt in ieder geval weer wat....en ik moet wel om die twee gasten lachen
Is dat het plan nu, Jaap er uit te stemmen???quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:10 schreef Dreamboy het volgende:
Brian en Huub willen niet iemand er bij hebben.
Liever Jaap er uit stemmen als dat hij weg loopt.
en weer worden er snode plannen bedacht door brian en huub en dat klinkt goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:10 schreef Dreamboy het volgende:
Brian en Huub willen niet iemand er bij hebben.
Liever Jaap er uit stemmen als dat hij weg loopt.
Ik ook. Eindelijk eens wat anders.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zie ze liever samenwerken dan tegen elkaar![]()
ja ze willen Jaap eruit werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Is dat het plan nu, Jaap er uit te stemmen???
daar heb jij weer een punt! +1quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:11 schreef Meganog het volgende:
Brian speelt het slim.
Voor Brian is het gunstiger om Jaap eruit te krijgen dan Dennis.
Jaap is in potentie nog wel een backup voor Huub, veel meer dan Dennis.
En Dennis is makkelijker in zijn kamp te krijgen dan Jaap.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:14 schreef akveor het volgende:
Is het wel slim dat Brian het nu over het ontslag van Jaap gaat hebben? Jaap heeft zondag familiedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |