en weer worden er snode plannen bedacht door brian en huub en dat klinkt goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:10 schreef Dreamboy het volgende:
Brian en Huub willen niet iemand er bij hebben.
Liever Jaap er uit stemmen als dat hij weg loopt.
Ik ook. Eindelijk eens wat anders.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zie ze liever samenwerken dan tegen elkaar![]()
ja ze willen Jaap eruit werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Is dat het plan nu, Jaap er uit te stemmen???
daar heb jij weer een punt! +1quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:11 schreef Meganog het volgende:
Brian speelt het slim.
Voor Brian is het gunstiger om Jaap eruit te krijgen dan Dennis.
Jaap is in potentie nog wel een backup voor Huub, veel meer dan Dennis.
En Dennis is makkelijker in zijn kamp te krijgen dan Jaap.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:14 schreef akveor het volgende:
Is het wel slim dat Brian het nu over het ontslag van Jaap gaat hebben? Jaap heeft zondag familiedag.
Ze zouden inderdaad samen wel wat weg kunnen werken. Nu het einde in zicht kotm lijkt me dat ook een slim plan. Wie weet hoever ze komen onder drukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Eindelijk eens wat anders.
Volgens mij kunnen die 2 samen heel wat mensen weg werken. helaas blijft er dat wantrouwen.
Als ze echt op hun beide back ups, Amanda en lieke vertrouwen, zouden ze die andere 3 weg kunnen werken.
Nadia heb je zo weg . Een dag geen tangen en ze wordt al helemaal gek. 2 dagen geen seks.![]()
![]()
ergens doet hij dat al 10 maanden, Hij komt overal mee weg, heeft back-uo genoeg en krijgt iedereen zover om alles voor hem op te knappenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
En brian krijgt zo weer zijn zin.Brian is banger voor Jaap dan voor Dennis.Brian speelt echt alles veel slimmer dan Huub.
het is naar maar waarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ergens doet hij dat al 10 maanden, Hij komt overal mee weg, heeft back-up genoeg en krijgt iedereen zover om alles voor hem op te knappen
Dan speel je het toch slim als je er zo mee weg komt.Het kost Huub meer energie dan Brian en Huub krijgt niks voor elkaar.Brian heeft steeds veel punten,kan lekker hangen en heeft nog nooit de groep tegen hem gehad.Had graag gezien dat Brian eens hard moest werken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ergens doet hij dat al 10 maanden, Hij komt overal mee weg, heeft back-uo genoeg en krijgt iedereen zover om alles voor hem op te knappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |