Ik hoorde Huub laatst zeggen dat hij Brian steeds meer mag. Brian is volgens Huub in positieve zin veranderd de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan peter? Ik had zelf nooit verwacht 6 maanden geleden dat brian in mijn top 4 zou komen te staan.
Die momenten schijnen steeds meer voor te komen.
Ja en daar hebben ze natuurlijk gelijk in. Jaap is niet te vertrouwenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik viel er in het midden in, maar wat ik ervan heb meegekregen was dat ze Jaap als onbetrouwbaar bestempelen. Dat die met iedereen meepraat.
Het ging er ook nog over dat Jaap zomaar kan weglopen na zondag, als hij perspectieven ziet buiten de kooi (lijkt me gezien de 10.000 euro borg niet reëel), en ze babbelden wat over mogelijkheden hem weg te gaan stemmen.
Dat is dus een hele goede vraag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Maar is dat een verdienste van Brian zelf of van het zooitje ongeregeld dat je nog erger vindt?![]()
Is ook wel een beetje zo natuurlijk. Soms is hij nog steeds een enorme eikel maar ook Brian heeft zijn leuke kanten en die vallen meer op de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub laatst zeggen dat hij Brian steeds meer mag. Brian is volgens Huub in positieve zin veranderd de afgelopen maanden.
ik zie ze liever samenwerken dan tegen elkaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:04 schreef riri het volgende:
Ik vind de samenwerking tussen huub en brian helemaal niet gek...er gebeurt in ieder geval weer wat....en ik moet wel om die twee gasten lachen
Is dat het plan nu, Jaap er uit te stemmen???quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:10 schreef Dreamboy het volgende:
Brian en Huub willen niet iemand er bij hebben.
Liever Jaap er uit stemmen als dat hij weg loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |