abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202133
Voorstel voor Opper Goeroe Danny en meteen een oproepje aan andere belangstellenden om zich hier te melden:

Wil Fok! misschien meteen na de jaarwisseling een cd-rom uitbrengen waarop alle berichten uit het BB-forum opgenomen zijn? We zitten nu al op bijna 12.500 berichten; doodzonde dat die straks allemaal naar de Eeuwige Bytevelden zouden verdwijnen...

Lijkt me interessant om alles later nog 'es rustig na te kunnen lezen en - niet in de laatste plaats - om de verschoven meningen (sympathie/antipathie) omtrent de bewoners 'es te analyseren. En zo!

Kweenie of het technisch mogelijk is om alles extern via een doelmatige interface uit te brengen, maar ehm, nou ja, wie niet vraagt valt ver van de stam...

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_202134
Lijkt me een uitstekend idee, Loekie. Maar...dan wil ik daar natuurlijk ook die fantastisch gezongen Big Brother-song bij!
(Karin:) "Er zijn hier meer kippen dan mensen!"
  Admin zondag 17 oktober 1999 @ 22:31:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_202135
Op zich KAN het wel, maar als je het werkend wil hebben zoals nu dan moeten er OF heel veel html files gemaakt gaan worden door me, OF iedereen die de cd heeft moet zelf een webserver met cgi ondersteuning gaan draaien om zodoende het forum lokaal te kunnen draaien.
Makkelijkst is gewoon om het online terug te lezen lijkt me. Behoudens extreme crashes waarbij alle threads verloren gaan blijven ze tot in lengte van dagen bestaan en dus terug te lezen.

Maar wie weet.. Als er genoeg animo voor is doe ik 't misschien nog wel 's

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_202136
Loekie, ben enigszins paranoia aan het worden door al het V-gemanipuleer maar dit moet me echt van het hart: ingehuurd door V? Jouw naam doet enig commercieel belang vermoeden. Suggestie: laten we na de jaarwisseling een collectieve rouw inzetten en alles wat we hebben gelezen, gezien en gehoord deleten.
To want, and to want and not to have ...

pi_202137
Bedankt Danny, dat je zoveel schijfruimte ter beschikking stelt om dit alles te bewaren. En ook lijkt het mij inderdaad handiger om het op die manier nog ff 'in eigen beheer' te houden

In tussen nog wel even de hartelijk gemeende complimenten voor het aan ons allen bezorgen van deze uitlaat-klep !

Applausje voor Danny !

pi_202138
31 december laaste uitzending
Een groot mediacircus

Week 1 van het jaar 2000...iedereen praat erover de "Big winner"

Week 2 media, publiciteit, bladen,

Week 3 wat was Big Brother nog al weer?

Week 4 Oh, heb je die GTST gisteren nog gezien

She came, she saw, she read, she posted, she left

maandag 18 oktober 1999 @ 00:43:00 #7
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_202139
Miss.Priscella heeft een goed punt; het enige probleem is dat we waarschijnlijk de komende jaren zullen worden doodgegooid met de deelnemers in Waku waku, Wie ben ik, RappaTongo, Denktank, Get the picture enz. enz. Dus vergeten zullen we ze voorlopig niet. Ik denk echter niet dat er voor deze topics lang na 1-1-2000 belangstelling zal blijven, behalve voor degenen met te veel last van "cold turkey".
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_202140
Maar als ie er dan toch komt, -die CD- wil ik er wel eentje aanschaffen.

Met of zonder mooie interface.

Groetjes,
Jilles

pi_202141
Als er een CD komt dan heb ik wel interesse.

Moet een aardig naslagwerkje worden met ongeveer 50000 berichten (30 dagen is +- 13000 berichten en rekening houdend met toekomstige toename)

Beauty lies in the eye of the beholder.
  maandag 18 oktober 1999 @ 01:58:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_202142
Als je de stats van fok!zine bekijkt zie je dat de posters zeer rap droppen.. de nieuwigheid is er wel bij de meeste af.. ik denk dat we de 20.000 niet gaan halen voor het nieuwe jaar..

Maar euhm Danny.. kwil me wel beschikbaar stellen voor om een leuke interface te bouwen ;-)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_202143
quote:
op 10-17-1999 om 10:38 PM schreef Pony het volgende:
Suggestie: laten we na de jaarwisseling een collectieve rouw inzetten en alles wat we hebben gelezen, gezien en gehoord deleten.

Met die collectieve rouw in januari ben ik het wel eens (de zaterdagen zijn immers nu al zo leeg ) maar hoe je het ook bekijkt: BB is in no-time een fenomeen geworden en maakt enige studie of analyse, ook/zelfs/vooral(*) achteraf, uitermate de moeite waard. Dus nix deleten, please!!!

Ik wil die cd-rom hebbuh!

(En ik gun Danny c.s. wel een leuke winstmarge, waardeer het zeer dat ze zoveel ruimte en tijd beschikbaar stellen voor een forum zoals dit.)

Loekie

(*) doorhalen wat minder van toepassing is

Achter iedere grote broer staat een zusje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')