Wil Fok! misschien meteen na de jaarwisseling een cd-rom uitbrengen waarop alle berichten uit het BB-forum opgenomen zijn? We zitten nu al op bijna 12.500 berichten; doodzonde dat die straks allemaal naar de Eeuwige Bytevelden zouden verdwijnen...
Lijkt me interessant om alles later nog 'es rustig na te kunnen lezen en - niet in de laatste plaats - om de verschoven meningen (sympathie/antipathie) omtrent de bewoners 'es te analyseren. En zo!
Kweenie of het technisch mogelijk is om alles extern via een doelmatige interface uit te brengen, maar ehm, nou ja, wie niet vraagt valt ver van de stam...
Maar wie weet.. Als er genoeg animo voor is doe ik 't misschien nog wel 's
In tussen nog wel even de hartelijk gemeende complimenten voor het aan ons allen bezorgen van deze uitlaat-klep !
Applausje voor Danny !
Week 1 van het jaar 2000...iedereen praat erover de "Big winner"
Week 2 media, publiciteit, bladen,
Week 3 wat was Big Brother nog al weer?
Week 4 Oh, heb je die GTST gisteren nog gezien
Met of zonder mooie interface.
Groetjes,
Jilles
Moet een aardig naslagwerkje worden met ongeveer 50000 berichten (30 dagen is +- 13000 berichten en rekening houdend met toekomstige toename)
Maar euhm Danny.. kwil me wel beschikbaar stellen voor om een leuke interface te bouwen ;-)
quote:
op 10-17-1999 om 10:38 PM schreef Pony het volgende:
Suggestie: laten we na de jaarwisseling een collectieve rouw inzetten en alles wat we hebben gelezen, gezien en gehoord deleten.
Met die collectieve rouw in januari ben ik het wel eens (de zaterdagen zijn immers nu al zo leeg ) maar hoe je het ook bekijkt: BB is in no-time een fenomeen geworden en maakt enige studie of analyse, ook/zelfs/vooral(*) achteraf, uitermate de moeite waard. Dus nix deleten, please!!!
Ik wil die cd-rom hebbuh!
(En ik gun Danny c.s. wel een leuke winstmarge, waardeer het zeer dat ze zoveel ruimte en tijd beschikbaar stellen voor een forum zoals dit.)
Loekie
(*) doorhalen wat minder van toepassing is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |