abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53594033
2 treffers

Dat is toch meer dan zijn hele Newcastle carriere?
pi_53594424
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:04 schreef Rumille het volgende:
2 treffers

Dat is toch meer dan zijn hele Newcastle carriere?
Ja, al het dubbele
pi_53595667
pi_53596640
quote:
Nijdige Ten Cate ziet Luque uitvallen

Ajax kan waarschijnlijk enkele weken geen beroep op Albert Luque doen. De Spanjaard raakte zondagmiddag in het duel tegen VVV-Venlo (6-1) geblesseerd aan zijn lies en is volgens trainer Henk ten Cate enige tijd buiten strijd. De trainer uitte tevens zijn ongenoegen over alle kritieken die zijn elftal momenteel toekomen.

“Ik ga uit van enkele weken”, noteerde De Telegraaf uit de mond van de oefenmeester. Luque, die in de Amsterdam Arena nog twee doelpunten voor zijn rekening nam, moet in ieder geval de UEFA Cup-ontmoeting tegen Dinamo Zagreb aan zich voorbij laten gaan. De koploper uit de eredivisie verdedigt een 1-0 voorsprong.
pi_53597666
Tja, we wisten van te voren dat hij snel geblesseerd is. Leuk dat hij vandaag twee keer scoort, maar ik ben nog niet onder de indruk. Ik zeg het nog maar een keer, maar we hadden beter Perez kunnen behouden. En het was financieel positiever geweest én we waren er sportief zeker niet slechter van geworden.
pi_53597917
Belangrijke doelpunten,hopelijk heeft hij veel vertrouwen gekregen.
AFC AJAX
pi_53609288
Hij gaat gewoon snel herstellen en weer 2 doelpunten per wedstrijd scoren
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:59:45 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53609317
Werd gisteren helemaal afgebrand (op het vak) en prompt scoort hij tweemaal, die jongen verdient salarisverhoging!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53609338
En hij heeft al zoveel.
pi_53609484
Dalijk eens even kijken, zit samenvatting te downloaden van ultrasuid.nl
JOHNNY HEITINGA
pi_53609956
Was Luque gister nu zo goed, of was die keeper van VVV zo slecht?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:40:15 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53610003
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef venomsnake het volgende:
Vond hem niet zo bijzonder, toch doet hij waarvoor hij gehaald is: scoren. Doelman van VVV was zéér slecht!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:25:38 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53610865
Zo zonde dat ie nu geblesseerd is. Was een mooie wedstrijd geweest om ritme op te doen en zelfvertrouwen te tanken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_53611843
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:25 schreef fathank het volgende:
Zo zonde dat ie nu geblesseerd is. Was een mooie wedstrijd geweest om ritme op te doen en zelfvertrouwen te tanken.
precies, maar het zal hem goed doen
AFC AJAX
pi_53612506
quote:
"Hopelijk kan ik donderdag weer meedoen"

Na twee maanden waarin hij eigenlijk geen moment wist te overtuigen, liet Albert Luque zondag eindelijk zien waarom Ajax hem voor de neus van PSV en Feyenoord wegkaapte. De spits boog tegen VVV Venlo met twee goals hoogstpersoonlijk een 0-1 achterstand om in een 2-1 voorsprong. Toch eindigde de middag in misère, want luttele minuten na zijn tweede goal moest Luque het veld geblesseerd verlaten. Toch blijft hij positief. "Hopelijk kan ik donderdag weer meedoen."

Direct na de wedstrijd kon Luque nog niet zeggen hoe lang hij uit de roulatie zal zijn. Coach Henk ten Cate liet al weten dat hij er op rekent dat de Spanjaard enkele weken niet inzetbaar is, maar Luque zelf is optimistischer. "Ik ga dinsdag met de clubarts naar het ziekenhuis. Dan zal pas duidelijk worden hoe het er voor staat. Ik hoop dat ik de wedstrijd tegen Dinamo Zagreb, komende donderdag, kan halen. Dat is immers een heel belangrijke wedstrijd. Maar als ik niet honderd procent fit ben, zal ik niet spelen. Maar goed, het is dus nog even afwachten. Hopelijk valt het mee."
pi_53612538
quote:
Dat laatste overheerst.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53614402
quote:
De eerste was een nette goede goal waar ie goed wegloopt uit de dekking.

De tweede was met hulp van begois
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:29:05 #158
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_53621703
HIj viel in die 20 minuten meer op met zijn foute passes en aannames dan die twee goals. Als ie nu weer lang geblesseerd is zie ik het erg somber in voor hem.
pi_54234528
Luque maakt een mooi gebaar!
Een belangrijk aandeel had hij vandaag in de 1-0 zege op Utrecht met zijn assist.
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:32:40 #160
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54234770
Geniaaaaaaaaaaaaaaaal gebaar zeg.
Ik heb echt geen idee waarom iedereen op zijn gebaar loopt te geilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')