Vond hem niet zo bijzonder, toch doet hij waarvoor hij gehaald is: scoren. Doelman van VVV was zéér slecht!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef venomsnake het volgende:
Was Luque gister nu zo goed, of was die keeper van VVV zo slecht?
precies, maar het zal hem goed doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:25 schreef fathank het volgende:
Zo zonde dat ie nu geblesseerd is. Was een mooie wedstrijd geweest om ritme op te doen en zelfvertrouwen te tanken.
quote:"Hopelijk kan ik donderdag weer meedoen"
Na twee maanden waarin hij eigenlijk geen moment wist te overtuigen, liet Albert Luque zondag eindelijk zien waarom Ajax hem voor de neus van PSV en Feyenoord wegkaapte. De spits boog tegen VVV Venlo met twee goals hoogstpersoonlijk een 0-1 achterstand om in een 2-1 voorsprong. Toch eindigde de middag in misère, want luttele minuten na zijn tweede goal moest Luque het veld geblesseerd verlaten. Toch blijft hij positief. "Hopelijk kan ik donderdag weer meedoen."
Direct na de wedstrijd kon Luque nog niet zeggen hoe lang hij uit de roulatie zal zijn. Coach Henk ten Cate liet al weten dat hij er op rekent dat de Spanjaard enkele weken niet inzetbaar is, maar Luque zelf is optimistischer. "Ik ga dinsdag met de clubarts naar het ziekenhuis. Dan zal pas duidelijk worden hoe het er voor staat. Ik hoop dat ik de wedstrijd tegen Dinamo Zagreb, komende donderdag, kan halen. Dat is immers een heel belangrijke wedstrijd. Maar als ik niet honderd procent fit ben, zal ik niet spelen. Maar goed, het is dus nog even afwachten. Hopelijk valt het mee."
Dat laatste overheerst.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef venomsnake het volgende:
De eerste was een nette goede goal waar ie goed wegloopt uit de dekking.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef venomsnake het volgende:
Om de toch al zo opgefokte Utregse arbeiders nog meer op te fokken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geniaaaaaaaaaaaaaaaal gebaar zeg.
Ik heb echt geen idee waarom iedereen op zijn gebaar loopt te geilen.
Ja, omdat ie teveel zou verdienenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:47 schreef pfaf het volgende:
Waarom ook niet? Die paniek hier toen hij aangetrokken werd..
De goal van Luque? Nee hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer een blunder van de keeper toch?
quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag eindelijk gezien waarom ie is gekomen. Goede acties, veel strijd, probeert iets extra's op momenten dat het kan en bij balverlies zelf gelijk herstellen.
Volgende week kan ie van grote invloed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |